The news is by your side.

Advertisement

صدارتی انتخابات :مون جے ان جنوبی کوریا کےنئےصدر منتخب

سیول : جنوبی کوریا کےصدارتی انتخابات میں ڈیموکریٹک پارٹی کےرہنما مون جے ان نے کامیابی حاصل کرلی۔انہوں نے صدارتی انتخابات میں 41فیصد ووٹ حاصل کیے۔

تفصیلات کےمطابق جنوبی کوریا کے دارالحکومت سیول میں خطاب کرتئے ہوئے 64سالہ مون نے صدارتی انتخابات میں اپنی کامیابی کا اعلان کیا اور کہاکہ وہ اب عوام کےصدر ہیں۔

انسانی حقوق کے لیے آوازبلند کرنے والے ڈیموکریٹک پارٹی کے رہنما مون جے ان نے کہاکہ مجھے خوشی ہورہی ہےکہ لوگوں کی اکثریت ملک کی ترقی چاہتی ہے۔

جنوبی کوریا کےالیکشن کمیشن کےمطابق مون جےان نے انتخابات میں 08۔41فیصد ووٹ حاصل کیے جبکہ ان کے مدمقابل ہانگ جون نے03۔24فیصد ووٹ لیے۔


کرپشن کےالزامات‘جنوبی کوریا کی سابق صد پرفرد جرم عائد


یاد رہےکہ جنوبی کوریا میں بدعنوانی کے الزامات کے تحت سابق خاتون صدر پاک گن کے عہدےسے دستبردار ہونےکے بعد جنوبی کوریا میں یہ صدارتی انتخابات کرائے گئے ہیں۔

ارک گن کی سہیلی چوئی سن سل پر الزام ہے کہ انہوں نے صدر سے اپنے تعلقات کا فائدہ اٹھاتے ہوئے مختلف کمپنیوں پر دباؤ ڈالا تھا کہ وہ لاکھوں ڈالرز کے عطیات ان اداروں کو دیں جن کا انتظام چوئی سون سل کے پاس تھا۔

واضح رہےکہ کرپشن اسیکنڈل میں سابق صدر پارک گن کو رواں سال مارچ میں عہدے سے دستبردار ہونا پڑاتھا اور اب انہیں مقدمات کا سامنا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں