site
stats
عالمی خبریں

کرپشن کےالزامات‘جنوبی کوریا کی سابق صد پرفرد جرم عائد

سیول : جنوبی کوریا کی سابق صدر پارک گن پر کرپشن اسکینڈل میں فرد جرم عائد کردی گئی ہے۔انہیں سپریم کورٹ نےرواں سال مارچ میں عہدے سےفارغ کردیاتھا۔

تفصیلات کےمطابق کرپشن کےالزامات کےباعث مواخذے کےبعد پارک گن کو گزشتہ ماہ صدر کےعہدے سے برطرف کردیاگیاتھا۔

سرکاری وکلا کاکہناہےکہ پارک گن پر لگائے گئےالزامات میں رشوت، جبروزبردستی،طاقت کا ناجائزاستعمال اور حکومتی راز ظاہر کرنا شامل ہیں۔

پارک گن ہے اس وقت زیرِ حراست ہیں اور ان پر الزام ہے کہ انھوں نے اپنی قریبی دوست چوئی سون سل کو اجازت دی کہ وہ کمپنیوں سے سیاسی فوائد کے بدلے رقم وصول کر سکیں۔


جنوبی کوریا کی سابق صدرپارک گن گرفتار


دوسری جانب چوئی سن سل پر الزام ہے کہ انھوں نے صدر سے اپنے تعلقات کا فائدہ اٹھاتے ہوئے مختلف کمپنیوں پر دباؤ ڈالا تھا کہ وہ لاکھوں ڈالرز کے عطیات ان اداروں کو دیں جن کا انتظام چوئی سون سل کے پاس تھا۔

ان کمپنیوں میں جنوبی کوریا کی سب سے بڑی کمپنی سام سنگ بھی شامل ہے اور اس کے عبوری سربراہ لی جائے یونگ بھی زیر حراست ہیں۔


جنوبی کوریا کی صدر عہدے سے برطرف


واضح رہےکہ اس سال مارچ میں جنوبی کوریا کی سپریم کورٹ نے ان کے مواخذے کو درست قرار دیتے ہوئے انھیں صدر کے عہدے سے برطرف کر دیا تھا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top