The news is by your side.

Advertisement

کراچی: 3 کروڑ کی واردات کرنے والے گرفتار، 46 لاکھ برآمد

کراچی: شہر قائد میں‌ لاہور سے آئے سونے کے ایک تاجر سے 3 کروڑ لوٹنے والے ڈاکو گرفتار ہو گئے، جن سے 46 لاکھ روپے برآمد کر لیے گئے۔

تفصیلات کے مطابق ڈی آئی جی ساؤتھ شرجیل کھرل نے پریس کانفرنس میں بتایا کہ لاہور سے آئے ہوئے سنار کو لوٹنے والے 4 ملزمان گرفتار کر لیے گئے ہیں۔

ڈی آئی جی ساؤتھ نے کہا کہ 2 فروری کو ہونے والی وارادت میں اسلحے کے زور پر تقریباً ساڑھے 3 کروڑ روپے چھینے گئے تھے، متاثرہ تاجر طلائی زیورات فروخت کرنے کے بعد رقم بیگ میں لے کر رکشے میں کینٹ ریلوے اسٹیشن کی طرف جا رہے تھے۔

رپورٹ کے مطابق داؤد پوتا روڈ مہران ہوٹل کے قریب چار لٹیروں نے تاجر سے واردات کی تھی، جو 2 موٹر سائیکلوں پر سوار تھے۔

شرجیل کھرل کے مطابق واقعے کے بعد تفتیش کے لیے دو ٹیمیں بنائی گئی تھیں، ٹیموں نے جیو فینسنگ اور ٹیکنیکل ڈیٹا اور سی سی ٹی وی فوٹیجز کی مدد سے ملزمان کا ریکارڈ حاصل کیا۔

ڈی آئی جی ساؤتھ نے بتایا کہ 21 فروری کو واردات میں ملوٹ ملزم محمد ظاہر کو گرفتار کیا گیا، جس نے دوران تفتیش جرم کا اعتراف کیا، گرفتار ملزم نے وارادت میں ملوث دیگر ساتھیوں کے نام بھی بتائے، جنھیں بعد ازاں انفارمیشن اور ٹیکنیکل ٹیم کی مدد سے گرفتار کیا گیا۔

گرفتار ملزمان میں سلمان، ظفر اور محسن شامل ہیں، جن سے 46 لاکھ کی رقم برآمد کر لی گئی ہے، ملزمان سے 4 عدد پستول بھی برآمد کیے گئے ہیں۔

ڈی آئی جی ساؤتھ نے بتایا کہ گرفتار ملزمان پیشہ ور ڈکیت ہیں، اور متعد بار جیل جا چکے ہیں، کیس میں مزید گرفتاریاں بھی متوقع ہیں۔ انھوں نے بتایا کہ ملزمان مقامی ہیں، اور کیس کے مختلف پہلوؤں پر کام جاری ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں