The news is by your side.

Advertisement

مقابلے کے بعد "مجرم” کی لاش دیکھ کر پولیس حیران، تصاویر وائرل

میکسیکو میں مختلف جرائم پیشہ گروہ مقامی حکام کیلئے درد سر بنے ہوئے ہیں جن کے خاتمے کیلئے آئے روز پولیس آپریشن کیے جاتے ہیں۔

گزشتہ روز پولیس اور جرائم پیشہ افراد کے درمیان ہونے والے فائرنگ کے تبادلے میں 11 ملزمان ہلاک اور دو پولیس اہلکار زخمی ہوئے۔

جرائم پیشہ گروہ کیخلاف کیے گئے اس آپریشن میں بھاری ہتھیاروں سے لیس پولیس کے ساتھ ساتھ فوج، بحریہ اور نیشنل گارڈ کے دستے بھی شامل تھے۔

The bloody shootout claimed 11 lives. 12 if you count the monkey

اس حوالے سے جرائم پیشہ افراد کے ٹھکانے پر کی جانے والی کارروائی کے دوران پولیس کو حیرت انگیز صورتحال کا سامنا کرنا پڑا۔

غیر ملکی خبررساں ادارے کی رپورٹ کے مطابق پولیس مقابلے میں ہلاک ہونے والوں میں ایک بندر بھی شامل تھا جس نے بلٹ پروف جیکٹ پہن رکھی تھی، اور وہ اس گینگ کا حصہ تھا۔

Social media users doubted that the 'narco-monkey' was real at first

ننھے گینگسٹر کی تصاویر سوشل میڈیا وائرل ہوئیں تو بہت سے صارفین نے اس بات کا خدشہ ظاہر کیا کہ یہ تصاویر جعلی ہوں گی لیکن پولیس حکام نے اب تصدیق کردی ہے کہ مذکورہ تصاویر اصلی ہیں۔

پولیس کے مطابق یہ بندر مقابلے میں ہلاک ہونے والے ملزمان میں سے ایک کے سینے پر مردہ حالت میں ملا، یہ گینگ کے ایک ممبر کا پالتو بندر تھا جو ہروقت اس کے ساتھ رہتا تھا۔

The Attorney General of the State of Mexico said several gang members had been arrested.

مقامی حکام کا کہنا ہے کہ جانوروں کے ماہر ڈاکٹر اور ریاست میکسیکو کی یونیورسٹی کے ماہر اساتذہ اس "دہشت گرد بندر” کی لاش کا پوسٹ مارٹم کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں