The news is by your side.

Advertisement

بیانات سے دنیا کے سامنے تماشا نہیں لگانا چاہئیے، ترجمان چوہدری نثار

اسلام آباد: سابق وفاقی وزیر داخلہ چوہدری نثار کے ترجمان نے وزیر خارجہ خواجہ آصف کے بیان پر ردعمل دیتے ہوئے کہاہے کہ بیانات سے دنیاکےسامنے تماشانہیں لگاناچاہیے، ہم خود اپنے بیانات کی وجہ سے بیرونی طاقتوں کو مواقع فراہم کرتے ہیں وہ اپنے ناکامیوں کا ملبہ ہم پر ڈال دے۔

ترجمان چوہدری نثار نے ایک جاری بیان میں کہا کہ حساس معاملات پرحقائق، ریکارڈ کےمطابق بات ہونی چاہئے، دہشت گردی کیخلاف ہماری 26ہزارشہادتیں اور100ارب ڈالر کا نقصان ہوا۔

نقصانات کے باوجود پاکستان کو تنقید اور تضحیک کا نشانہ بنایا جاتا ہے، ہم خود اپنے بیانات،رویوں کی وجہ سے اپنے پیچھے پڑے ہیں، ہم بیرونی طاقتوں کو موقع دیتے ہیں کہ وہ ہمارامذاق اڑائیں اور ناکامیوں کا بوجھ بھی ہم پرڈال دیں۔

ان کا مزید کہنا ہے کہ ہمارےملک کے وزیرخارجہ اور داخلہ کہہ رہے ہیں کہ پاکستان ڈومور کرے، یہ دونوں حضرات گزشتہ ساڑھے چارسال سے وزیر ہیں، کیا انہوں نے کبھی کابینہ یا سلامتی کمیٹی کے اجلاس میں یہ بات کہی؟

وزیر موصوف کو علم ہے کہ ان کے اس بیان کی بھارت میں کتنی پذیرائی ہوئی ہے؟ انہوں نے کہا کہ وزراء کا کام بیان دینا نہیں بیماری کا علاج کرنا ہے۔

ترجمان سابق وزیر داخلہ نے کہا کہ کیاداخلی سلامتی میں جون2013اورآج زمین آسمان کافرق نہیں؟ صورتحال میں بہتری اللہ کےکرم اورمشترکہ کوششوں سے ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں