The news is by your side.

Advertisement

ذہانت کا امتحان : کیا آپ تصویر میں چھپے چہرے ڈھونڈ سکتے ہیں؟

مختلف پہیلیاں اور معمے حل کرنا دماغ کے لیے بہترین ورزش کہلاتی ہے، ماہرین کا کہنا ہے کہ دماغی طور پر فعال رہنے اور مختلف دماغی بیماریوں سے بچنے کے لیے مختلف دماغی مشقیں کرتے رہنا چاہیئں۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ جس طرح جسم کو ورزشوں کی مدد سے چاق و چوبند رکھا جاتا ہے اسی طرح دماغ کو بھی چاق و چوبند رکھنے کے لیے ضروری ہے کہ اس سے کام لیا جائے۔

اس کا سب سے آسان حل مختلف پہیلیاں بوجھنا، معمے حل کرنا اور حساب کی آسان مشقیں کیلکولیٹر کی مدد کے بغیر حل کرنا ہے۔ دماغ کی اسی ورزش کے لیے یہاں آپ کو ایک مشق دی جارہی ہے۔

میکسیکن آرٹسٹ اوکٹاویو اوکیمپو کی جانب سے ایک جنرل کی بنائی گئی فیملی کی تصویر کو اب تک کے سب سے مشہور شاہکاروں میں سے ایک سمجھا جاتا ہے۔

اس تصویر میں کل نو چہرے چھپے ہوئے ہیں، جن میں سے کچھ کو پہچاننا آسان ہے جبکہ کچھ کو جاننے محنت کرنا پڑسکتی ہے۔ کیا آپ ان تمام نو چہروں کو پہچان سکتے ہیں؟ آپ کی آسانی کے لیے بتا دیں کہ چھپے ہوئے ان چہروں کی تعداد 9 ہے۔

یہ چہرے تصویر میں بہت اچھے طریقے سے چھپائے گئے ہیں یہی وجہ ہے کہ اکثر افراد اس کا درست جواب بتانے سے قاصر رہے۔ پہیلی کا جواب دینے سے پہلے ایک بار اور تفصیلی نظر ڈال لیں۔

پہیلی کا جواب آپ یہاں دیکھ سکتے ہیں۔

آپ نے تصویر میں سب سے بڑا چہرہ دیکھا ہوگا، جس میں جنرل کو اس کے بعد کے سالوں میں دکھایا گیا ہے۔ اس کی آنکھوں کی تشکیل ٹوپی پہنے ہوئے آدمی کا چہرہ ہے۔

اس تصویر میں جنرل کی شکل ناک، مونچھیں اور چہرے کا نچلا حصہ بہت سے اشارے دکھا رہا ہے۔ جنرل کے کان میں ایک عورت ہے جس نے ایک بچہ اپنی گود میں پکڑ رکھا ہے۔ اس کے دائیں طرف ایک اور عورت کا چہرہ ہے۔

محراب کے دوسری طرف پتھر کی دیوار پر ایک کوا بیٹھا ہے، جس کے پیچھے آپ چار چہرے دیکھ سکتے ہیں۔ سائے کے کنارے پر سوئے ہوئے کتے کو ایسا لگتا ہے جیسے اس کے کوٹ کے فلیپ پر جنرل کا ہاتھ ہے۔

آپ ان میں سے کتنے چہروں کی شناخت کرسکے؟

مائنڈز جرنل کے مطابق اگر آپ اس تصویر میں چھ چہروں کو دیکھ سکے ہیں تو آپ کے مشاہدے کی مہارت اوسط درجے کی ہے۔

تاہم اگر آپ سات کو دیکھ سکتے ہیں تو آپ کی مشاہداتی صلاحیتیں اوسط سے زیادہ ہیں اگر آپ کو7 چہرے ملتے ہیں تو آپ اوسط سے اوپر ہوسکتے ہیں۔

اگر آپ مندرجہ بالا جوابات دیکھے بغیر تمام نو چہروں کو باآسانی دیکھ لیتے ہیں تو آپ کے اندر مشاہدہ کرنے کی شاندار صلاحیتیں موجود ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں