The news is by your side.

Advertisement

دبنگ خان کی گرل فرینڈ’لولیا’ کو ان کے اہل خانہ کے ہمراہ دیکھا گیا

ممبئی : بالی ووڈ دبنگ خان کی گرل فرینڈ لولیا کو سُپر اسٹار سلمان خان کی والدہ اور بہن کے ہمراہ ائیرپورٹ سے نکلتے ہوئے دیکھا گیا.

تفصیلات کے مطابق سلمان خان کی میڈیا میں شادی کی افواہیں گردش کرتی رہتی ہیں. ایشوریا سے لیکر کترینہ کیف تک تمام کےساتھ سلمان کی شادی کی افواہیں ماضی میں گردش کرتی رہی ہیں، لیکن دبنگ خان کی جانب سے بار بار ان کی شادی کی افواہوں کی تردید کی گئی ہے لیکن اب ایسا لگتا ہے کہ حالیہ افواہوں کو وہ بہت جلد بدلنے والے ہیں.

سلمان خان کی گرل فرینڈ لولیا کو بالی ووڈ سُپراسٹار کی والدہ اور ان کی ہبن کے ہمراہ ممبئی ائیرپورٹ سے باہر نکلتے ہوئے دیکھا گیا، کہاجارہا ہے کہ سلمان خان کی گرل فرینڈ ان کی والدہ اور بہن کے ہمراہ چندی گڑھ سے چھٹیاں گزارنے کے بعد ممبئی آئے ہیں.

ممبئی ائیرپورٹ سے باہر نکلتے ہوئے دیکھا گیا کہ معروف رومانوی ماڈل اور اداکارہ نے سلمان خان کی والدہ کا ہاتھ پکڑا ہوا تھا اور حال میں ہی دبنگ خان اور لولیا کی تصاویر منظر عام پر آئی ہیں جس میں دونوں کو ایک ساتھ دیکھا گیا ہے. سوشل میڈیا پر دونوں کی تصاویر آنے کے بعد قیاس آرائیاں کی جارہی ہیں کہ دونوں بہت جلد شادی کرنے والے ہیں.

معروف بھارتی اخبار کی جانب سے بتایا گیا ہے کہ سلمان خان نے لولیا سے سال2016 میں شادی کرنے کا فیصلہ کیا ہے اور یہ فیصلہ دبنگ خان نے اپنی والدہ کی خوائش کا احترام کرتے ہوئے کیا ہے.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں