The news is by your side.

Advertisement

اسکوئڈ گیم کی گڑیا کو آواز دینے والی اداکارہ کو سیریز دیکھنے کی اجازت کیوں نہیں‌ ملی؟

دنیا بھر میں مقبولیت کے جھنڈے گاڑنے والی نیٹ فلیکس سیریز اسکوئڈ گیم کی گڑیا کو آواز دینے والی اداکارہ کو تاحال سیریز دیکھنے کی اجازت نہیں‌ ملی۔

اسکوئڈ گیم جنوبی کورین سنسنی خیز ڈراما سیریز ہے، جس میں لوگ بڑی رقم کے عوض ایک کھیل کا حصہ بنتے ہیں اور پھر بچپن کے مختلف کھیلوں کے دوران ناکامی سے دوچار ہوتے ہوئے دھڑا دھڑ قتل ہوتے ہیں۔

دل چسپ بات یہ ہے کہ اس سیریز میں ریڈ لائٹ گرین لائٹ کھیل کی جس گڑیا کی تشہیر کی گئی ہے، اور اب اس کی پہچان بھی بن گئی ہے، اس گڑیا کو پس پردہ آواز دینے والی کورین اداکارہ کو ابھی تک سیریز دیکھنے کی اجازت نہیں ملی ہے۔

650 ملین پاؤنڈ کمانے والی نیٹ فلیکس کی یہ سیریز ایک طرف اگرچہ لاکھوں لوگوں نے دیکھی ہے، تاہم اس کو 17 سال سے کم عمر کے لوگوں کے لیے غیر موزوں اور بہت پرتشدد قرار دیا گیا ہے۔

مقبول ترین ڈراما سیریز ’اسکوئڈ گیم’ کے سیزن ٹو سے متعلق بڑا اعلان

دراصل ریڈ لائٹ گرین لائٹ کی اس خوف ناک گڑیا کے پیچھے آواز ایک 10 سالہ اداکارہ ریگن ٹو کی ہے، سیریز میں ریگن کا یہ کردار اگرچہ ایک وائرل رجحان بن چکا ہے، لیکن ریگن نے خود ابھی تک اس کی پرتشدد نوعیت کی وجہ سے یہ سیریز نہیں دیکھی۔

ریگن ٹو نے اس سیریز میں مرکزی کردار Seong Gi-Hun کی بیٹی کا بھی کردار نبھایا ہے، اور یہ کاسٹ کی واحد رکن ہے، جس نے ابھی تک یہ سیریز نہیں دیکھی، لیکن امکان ہے کہ جب وہ بڑی ہوگی تو اسے دیکھ کر فخر محسوس کریں گی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں