ننھی گلہریوں کا ویلنٹائنز ڈے -
The news is by your side.

Advertisement

ننھی گلہریوں کا ویلنٹائنز ڈے

کیا آپ نے کبھی کسی گلہری کو ویلنٹائنز ڈے مناتے ہوئے دیکھا ہے؟

یہ کام انسانوں سے مشابہہ اور کچھ عقل رکھنے والے بندر یا گوریلا کے بارے میں تو سوچی جا سکتی ہے، یہاں تک کہ کتے اور بلی کے بارے میں بھی جو تھوڑی بہت عقل رکھتے ہیں۔ لیکن دو ننھی منی گلہریاں کیسے ویلنٹائنز ڈے منا سکتی ہیں؟

اگر اب بھی آپ کو یقین نہ آیا تو یہ تصاویر دیکھ کر ضرور آجائے گا۔

14

3

5

6

4

16

2

7

گلہریوں کی یہ نایاب تصاویر گرٹ ویگن نامی فوٹوگرافر نے کھینچی ہیں جو اپنی تصاویر پر کئی بین الاقوامی ایوارڈ حاصل کرچکے ہیں۔

اور حیران مت ہوں، یہ تصاویر دراصل فوٹو شاپ کا کمال ہیں۔

13

8

9

11

15

گرٹ ویگن مختلف تصاویر کھینچ کر فوٹو شاپ کے ذریعہ انہیں نہایت انوکھے انداز سے بدل دینے میں مہارت رکھتے ہیں۔

ایک عام فوٹو گرافر کی طرح انہیں بھی اپنا مطلوبہ منظر حاصل کرنے کے لیے بہت محنت، انتظار اور مشقت کرنی پڑتی ہے تب کہیں جا کر وہ اپنی خواہش کا منظر حاصل کر پاتے ہیں۔

گلہریوں کی یہ ویلنٹائنز فوٹو سیریز کے لیے بھی انہیں خاصی محنت کرنی پڑی۔ انہوں نے پہلے تمام تصاویر کا ایک خاکہ ترتیب دیا، اس کے بعد ان خاکوں کے مطابق گلہریوں کی تصاویر کھینچیں اور گلہریوں کے اس مخصوص انداز کا انتظار کرنا اور پھر اسے عکس بند کرنا کوئی آسان کام نہیں۔

گریٹ کا کہنا ہے کہ یہ تصاویر لگ بھگ اپنی اصل حالت میں ہی ہیں۔ تصاویر میں موجود گلہریوں کو اسی انداز میں عکس بند کیا گیا۔ بس انہوں نے مختلف چیزوں کو ان تصاویر میں جمع کردیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں