The news is by your side.

Advertisement

سری لنکن کرکٹر دھانشکا گنا تھیلاکا پر6 میچرکی پابندی

کولمبو: سری لنکن کرکٹ بورڈ نے آل راؤنڈر دھانشکا گنا تھیلاکا پر کوڈ آف کنڈکٹ کی خلاف ورزی کرنے پر 6 میچز کی پابندی لگا دی۔

تفصیلات کے مطابق سری لنکن کرکٹ بورڈ نے حال ہی میں بھارت کے خلاف کھیلی گئی سیریز کے دوران کوڈ آف کنڈکٹ کی خلاف ورزی کرنے پرآل راؤنڈر دھانشکا گنا تھیلاکا کو 6 ون ڈے میچز کے لیے معطل کردیا۔

سری لنکن کرکٹ ٹیم کے منیجر نے کرکٹ بورڈ کو آگاہ کیا تھا کہ سری لنکا اور بھارت کے مابین ہوم سیریز کے دوران دھانشکا گنا تھیلاکا ٹریننگ کیمپ سے غیر حاضر رہے اور ٹریننگ کے حوالے سے غیر سنجیدہ رویہ اختیار کیا۔


پاکستان اورسری لنکا کےدرمیان دوسرا ٹیسٹ میچ آج کھیلا جائےگا


سری لنکن کرکٹ ٹیم کے آل راؤنڈر دھانشکا گنا تھیلاکا بورڈ کی جانب سے پابندی کے باعث پاکستان کے خلاف ون ڈے سیریز میں دستیاب نہیں ہوں گے۔ ان پر سالانہ کنٹریکٹ میچ فیس کا 20 فیصد جرمانہ بھی عائد کیا گیا ہے۔

واضح رہے کہ آل راؤنڈر دھانشکا گنا تھیلاکا نے سری لنکا کی جانب سے 28 ون ڈے میچوں میں ایک سنچری اور 7 نصف سنچریوں کی مدد سے 886 رنز بنا رکھے ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں