The news is by your side.

Advertisement

چوتھا ون ڈے: پاکستان نے سری لنکا کو سات وکٹوں سے شکست دیدی

شارجہ: پاکستان اور سری لنکا کے درمیان شارجہ میں کھیلے جانے والے چوتھے ون ڈے انٹرنیشنل میں پاکستان نے سری لنکا کو 7 وکٹوں سے شکست دے دی۔

پاکستان ٹیم نے 174 رنزکا ہدف39 اوورزمیں  3 وکٹوں پربا آسانی حاصل کیا، شعیب ملک اور بابراعظم نے نصف سنچریاں اسکور کیں، پاکستان کو پانچ میچوں کی سیریز میں 0-4 کی برتری حاصل ہوگئی۔

قومی ٹیم کے اوپنر فخر زمان17رنز بنا سکے جبکہ شعیب ملک اور بابر اعظم نے شاندار بلے بازی کا مظاہرہ کرتے ہوئے 69- 69 رنز اسکور کیے۔

اس سے قبل سری لنکن ٹیم پاکستانی بالرز کا سامنا نہ کرسکی اور پورے اوورز کھیلے بغیرہی 173 رنز پر ڈھیر ہوگئی، حسن علی نے تین، شاداب خان اور عماد وسیم نے 2،دو وکٹیں حاصل کیں۔

سری لنکا ٹیم کے کپتان نے ٹاس جیت کر بیٹنگ کا فیصلہ کیا تھا، تھریمانے 62اسکور کے ساتھ نمایاں رہے، ون ڈے میں ڈیبیو کرنے والے پاکستانی کھلاڑی عثمان خان شنواری نے اپنے پہلے اووور میں ہی سری لنکا کی بڑی وکٹ اپنے نام کی۔

انہوں نے سری لنکن کپتان اپل تھرنگا کو کوئی رن بنائے بغیر ہی پویلین بھیج دیا، تھریمانے کے علاوہ کوئی سری لنکن کھلاڑی پاکستانی بالرز کے آگے جم کر نہ کھیل سکا، سری لنکا کی پوری ٹیم 43.3اوورز میں 173رنز بنا کر آؤٹ ہو گئی۔

یاد رہے کہ سری لنکا کے ساتھ پاکستان کو مذکورہ 5 میچوں کی سیریز میں 0-4 کی فیصلہ کن برتری حاصل ہوگئی  ہے۔

چوتھے ون ڈے کے لیے ٹیم میں 2 تبدیلیاں کی گئی تھیں، رومان رئیس اور فہیم اشرف کی جگہ عثمان شنواری اور عماد وسیم کو ٹیم میں شامل کیا گیاتھا۔

ٹاس کے بعد گفتگو کرتے ہوئے قومی کرکٹ ٹیم کے کپتان سرفراز احمد کا کہنا تھا کہ اس بات کی خوشی ہے کہ ٹیسٹ سیریز ہارنے کے بعد کھلاڑیوں نے ون ڈے سیریز میں زبردست کم بیک کیا ہے اور تینوں میچوں میں عمدہ کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔

خیال رہے کہ پاکستان کرکٹ ٹیم مسلسل 7 ون ڈے میچز میں کامیابی حاصل کر چکی ہے جبکہ سری لنکا کو مسلسل 10 ون ڈے میچوں میں شکست کا سامنا کرنا پڑا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں