The news is by your side.

سری لنکن کپتان کا فائنل میچ کے حوالے سے اہم بیان

دبئی: سری لنکن کپتان کا کہنا ہے کہ ایشیا کپ کے سنسنی خیز میچز سے گزر کر اب انھوں نے پاکستان کے ساتھ فائنل پر نظریں گاڑ دی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق سری لنکا کرکٹ ٹیم کے کپتان دسن شناکا نے آج شام دبئی انٹرنیشنل کرکٹ اسٹیڈیم میں کھیلے جانے والے ایشیا کپ 2022 فائنل کے حوالے سے کہا ہے کہ وہ یہ میچ کھیلنے کے لیے بہت پرجوش ہیں۔

دسن شناکا نے کہا کہ اب تک ہمارا ایشیا کپ بہترین رہا ہے، اور اب تک ایشیا کپ میں میچز بڑے سنسنی خیز رہے ہیں، اور اب ہم فائنل میچ کے منتظر ہیں اور ہماری نظریں پاکستان کے خلاف فائنل پر مرکوز ہیں۔

سری لنکن کپتان نے پاکستان کرکٹ ٹیم کو ایک بہت اچھی ٹیم قرار دیا، خیال رہے کہ سری لنکن ٹیم نے سپر فور مرحلے میں پاکستان ٹیم کو بہ آسانی ہرا دیا تھا۔

ایشیا میں کرکٹ کا نیا سلطان کون؟ فائنل معرکہ آج ہوگا

پاکستان ٹیم کا فائنل تک رسائی کا سفر بھی بھرپور رہا، اگرچہ آغاز بھارت سے شکست کی صورت میں ہوا تھا، تاہم ہانگ کانگ کو شکست دے کر پاکستان اس ایونٹ کے دوسرے مرحلے کے لیے کوالیفائی کر گیا تھا، اور پھر سپر فور میں قومی ٹیم نے بھارت کو ہراکر اپنا بدلہ لیا۔

شاہینوں نے افغانستان کو بھی سنسنی خیز مقابلے کے بعد شکست دے کر اسے اور بھارت کو ایونٹ میں فائنل کی دوڑ سے آؤٹ کیا، دوسری طرف پہلے مرحلے کے پہلے ہی میچ میں سری لنکا کو افغانستان کے ہاتھوں شکست کا سامنا کرنا پڑا تھا۔

شناکا الیون نے ایشیا کپ 2022 میں بنگلا دیش، افغانستان اور بھارت کو بھی شکست سے دوچار کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں