سری لنکا کے صدر3 روزہ دورے پرآج پاکستان پہنچیں گے -
The news is by your side.

Advertisement

سری لنکا کے صدر3 روزہ دورے پرآج پاکستان پہنچیں گے

اسلام آباد : سری لنکا کے صدر متھری پالا سری سینا تین روزہ دورے پر آج پاکستان پہنچیں گے، دورے کے دوران وہ صدر اور وزیراعظم سے ملاقات کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق صدر ممنون حسین کی دعوت پر سری لنکا کے صدر متھری پالا سری سنیا آج 3 روزہ سرکاری دورے پر پاکستان پہنچیں گے۔

سری لنکن صدر متھری پالا سری سنیا اپنے دورے کے دوران یوم پاکستان کے موقع پر ہونے والی سرکاری تقریبات میں سرکاری مہمان کے طور پر شرکت کریں گے۔

معزز مہمان پاکستان میں اپنے قیام کے دوران دوران سری لنکا اور پاکستان کے درمیان باہمی تعلقات کو فروغ دینے کے لیے بات چیت کریں گے اور اس دوران اعلیٰ سیاسی اور عسکری قیادت سے بھی ملاقاتیں کریں گے۔

ذرائع کے مطابق سری لنکن صدر متھری پالا سری سنیا کے دورے کے دوران دونوں ممالک کے درمیان مختلف معاہدوں پر بھی دستخط کیے جائیں گے۔


وزیراعظم شاہد خاقان عباسی اورسری لنکن صدر کی ملاقات


خیال رہے کہ گزشتہ سال 20 ستمبر کو نیویارک میں وزیراعظم شاہد خاقان عباسی کی سری لنکا کے صدر سے ملاقات ہوئی تھی جس میں دونوں ممالک میں قریبی تعلقات کو مزید مضبوط بنانے کے عزم کا اعادہ کیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں