کشمیریوں نے عید الاضحیٰ خوف کے سائے میں منائی۔ نما زعید بھی نہ پڑھ سکے -
The news is by your side.

Advertisement

کشمیریوں نے عید الاضحیٰ خوف کے سائے میں منائی۔ نما زعید بھی نہ پڑھ سکے

سری نگر : مقبوضہ کشمیر میں بھارتی جارحیت نے کشمیری عوام کی عید الاضحیٰ کی خوشیاں بھی ماند کردیں، عید کے دن بھی سڑکوں پر سنا ٹا اورخوف کے سائے رہے۔

تفصیلات کے مطابق کشمیر پر قابض بھارتی حکومت نے کشمیریوں کو عید منانا بھی مشکل کردی۔ کشمیر کے لوگ عید کی خوشیاں بھی خوف و ہراس کے سائے میں گزار رہے ہیں ۔ اب تک شہید ہونے والےکشمیریوں کی تعداد نوے سے تجاوز کر گئی ہے۔

مقبوضہ کشمیر میں عید کے دن بھی بھارتی فوج کے جبر اور تشدد میں کمی نہ آئی۔ کشمیریوں نے عید کرفیو میں منائی۔ کرفیو کے باعث نماز عید کے اجماعات نہ ہوسکے۔ کسی بھی عید گاہ میں عید کی نماز نہیں پڑھی گئی۔

لوگوں پر نظر رکھنے کے لیے ڈرون کیمرے اور ہیلی کاپٹرز گشت کررہے ہیں۔ وادی میں ڈرون کا استعمال پہلی بار ہو رہا ہے۔ وادی میں آج حریت کانفرنس کی جانب سے احتجاج کا اعلان کیا گیا ہے۔

آج سری نگر ،بڈ گام ،اسلام آباد ،شوپیاں ،پلوامہ ،کولگام اور بارہ مولہ میں معصوم کشمیریوں نے بھارتی مظالم کے خلاف مظاہرے کیے۔

اس دوران مظاہرین نے آزادی اور پاکستان کے حق میں فلک شگاف نعرے لگائے جس پر بھارتی فورسز نے طیش میں آکر پیلٹ گن اور آنسو گیس کی شیلنگ کی جس سے متعدد افراد زخمی ہو گئے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں