site
stats
عالمی خبریں

سری نگر: مقبوضہ کشمیرمیں مکمل ہڑتال، یٰسین ملک گرفتار

سری نگر : مقبوضہ کشمیر میں حریت رہنما یاسین ملک کی اہلیہ مشعال ملک نے کہا ہے کہ بھارتی فورسز کی جانب سے حریت رہنما یٰسین ملک کو گرفتارکرلیا گیا ہے۔ بڈگام میں بھارتی فورسزکی فائرنگ سے نوجوان شہید ہوگیا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی فوج کی بربریت کیخلاف مقبوضہ وادی میں آج مکمل ہڑتال رہی۔ حریت رہنما یاسین ملک کوایک بار پھر بھارتی فوج نے ان کے ساتھیوں سمیت گرفتارکرلیا، انہیں سرینگر میں احتجاجی مارچ کی قیادت سے روکنے کیلئے گرفتار کیا گیا۔

مقبوضہ کشمیرمیں بھارتی فورسزکے کشمیریوں پرروز بروز بڑھتے مظالم کے خلاف کشمیری سراپا احتجاج ہیں۔ حریت رہنماؤں میر واعظ عمرفاروق، یاسین ملک اور سید علی گیلانی کی اپیل پر مقبوضہ وادی میں مکمل ہڑتال رہی۔

اس موقع پر وادی میں ٹریفک، کاروباری مراکز اور تعلیمی ادارے بند رہے۔ سڑکوں پر سناٹا رہا، نہتے کشمیریوں کے احتجاج کو طاقت سے دبانے کے لئے اضافی بھارتی پولیس اہلکار تعینات کیے گئے تھے،مختلف علاقوں میں انٹرنیٹ اورموبائل سروسز بھی بند کردی گئیں۔

یٰسین ملک کی اہلیہ مشعال ملک نے کہا ہے کہ یاسین ملک کو یواین ملٹری آبزور گروپ کے دفتر تک مارچ کرنے کے دوران گرفتار کیا گیا تھا۔ یٰسین ملک پر گرفتاری کے دوران تشدد بھی کیا گیا، ان کےساتھ متعدد کشمیریوں کو بھی گرفتار کیا گیا ہے۔

مشعال ملک کا کہنا تھا کہ اقوام متحدہ اورعالمی برادری مقبوضہ کشمیر میں جاری بھارتی فوج کی بربریت پر خاموش تماشائی بننے کے بجائے اس کا نوٹس لے، بھارت مقبوضہ کشمیر میں بری طرح ناکام ہو چکا ہے، بھارت اپنی ناکامی چھپانے کے لیے آئے روز ایل او سی پر معصوم شہریوں کو نشانہ بناتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ بھارتی خفیہ ایجنسی را مقبوضہ کشمیر کی تحریک آزادی کو دہشت گردی کا رنگ دینے کی کوشش کر رہی ہے، کشمیری عوام ہر روز اپنی جان کا نذرانہ دے کر بھارت کی سازش کو ناکام بنا دیتے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top