The news is by your side.

’کوئی میرے متعلق جعلی خبریں پھیلا رہا ہے‘

ٹویٹر کے بانی سے کنگ خان کا شکوہ

ممبئی: بالی ووڈ انڈسٹری کے معروف اداکار شاہ رخ خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر کے چیف ایگزیکٹو آفیسر کو کہا ہے کہ آپ کو میری سستی اور کاہلی سے متعلق کسی نے غلط آگاہ کیا، کوئی ایسی بے بنیاد خبریں پھیلا رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق ٹویٹر کے چیف ایگزیکٹو آفیسر جیک ڈورسےدو روز قبل بھارت پہنچے جہاں انہوں نے بھارتی وزیراعظم نریندر مودی، کانگریس کے صدر راہول گاندھی اور بدھ مت کے پیشوا دلائی لاما سے ملاقات کی۔

ایک روز قبل بالی ووڈ انڈسٹری کے کنگ خان اور آسکر ایوارڈ یافتہ میوزک کمپوزر اے آر رحمان نے ٹویٹر کے چیف ایگزیکٹو آفیسر سے ملاقات کی، جیک ڈورسے نے اس مٹینگ کو حوصلہ افزا اور متاثر کن قرار دیا۔

کنگ خان نے بدھ کی شام چیف ایگزیکٹو آفیسر سے ملاقات کی اور انہیں آٹو گراف بھی دیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر تصویر شیئر کرتے ہوئے شاہ رخ خان کا کہنا تھا کہ ’آج جیک نے مجھے اپنے پرسکون انداز  اور اچھے برتاؤ کا احساس دلایا‘۔ شاہ رخ خان نے جیک اور ٹیم کا بھارت آنے پر شکریہ بھی ادا کیا۔

جیک ڈورسے نے ملاقات سے قبل ٹویٹر پر کنگ خان کو مخاطب کر کے پوچھا ’کیا آپ جاگ رہے ہیں؟‘ جس پر شاہ رخ نے انہیں جواب دیا کہ میں نہ صرف اٹھ گیا بلکہ تیار بھی ہوں جس پر مجھے خود بھی حیرانی ہے، اگر کسی نے میری سستی سے متعلق بتایا تو وہ جھوٹی اور بےبنیاد خبر پھیلا رہا ہے۔

دوسری جانب اے آر رحمان نے بھی اپنی ملاقات کی تصویر شیئر کی۔

یاد رہے کہ جیک ڈورسے بھارتی حکومت کی دعوت پر بطور سرکاری مہمان تشریف لائے ہیں جہاں ممکنہ طور پر وہ ٹیکنالوجی سے متعلق معاہدے پر دستخط بھی کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں