کنگ خان اور دبنگ خان کی مداحوں کے لیے عیدی، ”زیرو“ کانیا ٹیزر ریلیز
The news is by your side.

Advertisement

کنگ اور دبنگ خان کی مداحوں کے لیے عیدی، ”زیرو“ کانیا ٹیزر ریلیز

ٹیرز کو شان دار رسپانس ملا ہے اور اسے سال کی سب سے بڑی فلم قرار دیا جارہا ہے

ممبئی: کنگ خان اور دبنگ خان نے اپنے کروڑوں مداحوں کے لیے عیدی کا اہتمام کر دیا، ”زیرو“ کے ٹیزر میں ایک ساتھ جلوہ گر ہو کردونوں سپراسٹارز نے دھوم مچا دی۔

تفصیلات کے مطابق کنگ خان کی رواں برس کرسمس پر ریلیز ہونے والی فلم”زیرو“ کا نیا ٹیرز جاری ہوگیا ، جس نے انٹرنیٹ پر تہلکہ مچا دیا ہے۔

چند گھنٹوں میں صرف یوٹیوب پر اسے 70 لاکھ سے زاید افراد دیکھ چکے ہیں اور یہ سماجی رابطے کی ویب سائٹس پر ٹاپ ٹرینڈ بن گیا ہے۔ ٹیزر کی خاص بات شاہ رخ خان اور سلمان خان کا ایک نظر آنا ہے۔

واضح رہے کہ سلمان خان کی فلم ریس 3 عید کے موقع پر ریلیز ہورہی ہے اور یہ ٹیزرسنیما گھروں میں فلم سے پہلے دکھایا جائے گا۔ اس سے قبل گذشتہ عید پر ریلیز ہونے والی سلمان خان کی فلم ”ٹیوب لائٹ“ میں شاہ رخ خان ایک مختصر کردار میں نظر آئے تھے۔

یاد رہے کہ اس فلم کے ہدایت کار آنند ایل رائے ہیں، جو” تینو ویڈ منو“ جیسی بلاک بسٹر فلم بنا چکے ہیں۔ اس فلم میں کترینا کیف اور انوشکا شرما مرکزی کردار نبھا رہے ہیں۔ فلم میں پہلی بار کنگ خان ایک بونے کے روپ میں نظر آئیں گے۔

فلم میں کئی معروف فلمی ہستیاں مختصر کردار کریں گی، جن میں سلمان خان بھی شامل ہیں۔ ”زیرو“ کے ٹیرز کو شان دار رسپانس ملا ہے اور اسے سال کی سب سے بڑی فلم قرار دیا جارہا ہے۔


بالی ووڈ اسٹار شاہ رخ خان عیدالفطر کی نماز کہاں پڑھیں گے؟


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریںْ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں