The news is by your side.

شاہ رخ خان کے آنے والی فلموں سے متعلق انکشافات

کنگ خان نے نئی آنے والی فلموں ’جوان‘، ’پٹھان‘، اور ’ڈنکی‘، سے متعلق دلچسپ انکشافات کردیے۔

بالی ووڈ کے بادشاہ شاہ رخ خان نے گزشتہ دنوں سعودی عرب میں ریڈ سی انٹرنیشنل فلم فیسٹیول میں شرکت کی جہاں انہوں نے اپنی فلموں سے متعلق کئی انکشافات کیے۔

’پٹھان ‘ آئندہ سال 25 جنوری کو ریلیز ہوگی

سدھارتھ آنند کی ہدایت کاری میں بننے والی فلم پٹھان کو ادتیہ چوپڑا نے پروڈیوس کیا ہے اور اسے ییش راج فلمز کے بینر تلے ریلیز کیا جائے گا۔

’شاہ رخ خان فلم پٹھان‘ کے ذریعے تقریبا نصف دہائی بعد بڑے پردے پر واپسی کریں گے جبکہ فلم آئندہ سال 25 جنوری کو بڑے پردے پر دھوم مچائے گی، ناقدین کی جانب سے بھی فلموں پہلے سے ہی ہٹ قرار دیا جارہا ہے۔

پٹھان میں شاہ رخ جاسوس کے روپ میں دکھائی دیں گے جس کی تلاش میں ناصرف خفیہ ادارے ہوتے ہیں بلکہ دوسرے لوگ بھی انہیں تلاش کر رہے ہوتے ہیں۔

فلم کے دپیکا پڈوکون اور جان ابراہم بھی اداکاری کے جوہر دکھائیں گے۔ ٹیزر سے اشارہ ملتا ہے کہ دپیکا اور جان یا تو شاہ رخ خان کے دشمن کے روپ میں نظر آئیں گے یا پھر ان کی ہی کے نقش قدم پر چلیں گے۔

مزاحیہ فلم ’ڈنکی‘

’دی ڈیڈ لائن‘ سے گفتگو کرتے ہوئے شاہ رخ خان نے فلم ڈنکی‘ سے متعلق وضاحت دیتے ہوئے کہا کہ میری مزاحیہ فلم کا نام انگریزی میں ’ڈونکی‘ ہے لیکن بھارت میں اس لفظ کا تلفظ ’ڈنکی‘ ہے اور پنجابی میں بھی اسے ’ڈنکی‘ ہی کہتے ہیں۔‘

کنگ خان نے فلم سے متعلق کہا کہ ’فلم کے ہدایت کار راجو ہیرانی ہیں جبکہ فلم میں‌ تاپسی پنوں‌ اداکاری کے جوہر دکھائیں‌ گی، اس کی کہانی مصنف ابھیجیت جوشی نے لکھی ہے۔‘

انہوں نے کہا کہ ’راجو ہیرانی کی فلمیں مزاح سے بھرپور ہوتی ہیں اور اس میں جذبات کا عنصر بھی موجود ہوتا ہے۔‘

ڈنکی کہانی سے متعلق شاہ رخ خان نے بس اتنا بتایا کہ ’یہ ان لوگوں کی کہانی ہے جو فون آنے پر گھر واپس آنے کے خواہشمند ہوتے ہیں۔‘

جوان آئندہ سال جون میں ریلیز ہوگی

جوان کے فلم ساز ایٹلی ہیں جبکہ اسے شاہ رخ خان کے ریڈ چلی انٹرٹینمنٹ کے بینر تلے ریلیز کیا جائے گا اور اس کی پروڈیوسر ان کی اہلیہ گوری خان ہیں۔

ایکشن سے بھرپور فلم آئندہ سال جون میں بڑے پردے کی زینت بنے گی۔

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shah Rukh Khan (@iamsrk)

جوان کی کہانی سے متعلق ایٹلی نے بتایا کہ فلم میں ایکشن، ڈرامہ، جذبات کا عنصر موجود ہے کہانی سے سبھی لطف اندوز ہوں گے جبکہ فلم ہندی، تامل، ملیالم، اور کناڈا زبانوں میں بھی ریلیز ہوگی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں