The news is by your side.

Advertisement

سوئی سدرن گیس کمپنی نے کےالیکٹرک کو خبردار کردیا

کراچی : شہر قائد کے دیگر اداروں کے بجلی کے بل نہ ملنے پر کنکشن کاٹنے والی کےالیکٹرک خود سوئی سدرن گیس کمپنی کی ڈھائی ارب روپے کی نادہندہ نکلی۔

گیس فراہمی اور پریشر میں کمی کے باعث کےالیکٹرک کو مسلسل نقصان ہورہا ہے، سسٹم متاثر ہونے سے مجموعی طور پر 500میگاواٹ شارٹ فال کا سامنا ہے۔

اس حوالے سے کےالیکٹرک کو گیس فراہمی سے متعلق سوئی سدرن گیس کمپنی کا مؤقف سامنے آگیا ہے، ایس ایس جی سی حکام کا کہنا ہے کہ کےالیکٹرک نے سندھ ہائی کورٹ کے احکامات کی خلاف ورزی کی ہے ۔

ترجمان ایس ایس جی سی نے کہا ہے کہ کےالیکٹرک نے اپنے آخری واجب الادا بل کی تاحال ادائیگی نہیں کی ہے، کےالیکٹرک پرایس ایس جی سی کے 2.46ارب روپے واجب الادا ہیں۔

سوئی سدرن گیس کمپنی کے ترجمان نے مزید کہا کہ8.6ارب کی ایک اور ادائیگی3جون2022کو کےالیکٹرک پر واجب الادا ہوجائے گی، کےالیکٹرک ڈیفالٹ رہا تو گیس سپلائی کم کرنے کے سوا کوئی آپشن نہیں ہوگا،

واضح رہے کہ گیس کی عدم فراہمی یا پریشر میں کمی کے باعث کےالیکٹرک کے گیس پر چلنے والے پلانٹس 20فیصد پیداوار پر آگئے ہیں، سائٹ اور کورنگی پلانٹس سے بجلی کی پیداوار نہ ہونے کےبرابر رہ گئی ہے۔

مزید پڑھیں : کے الیکٹرک صارفین کیلئے اگلے ماہ سے بجلی مزید مہنگی،

دوسری جانب ترجمان کے الیکٹرک کے مطابق سوئی سدرن سے طےشدہ 190 ایم ایم سی ایف ڈی گیس نہیں مل رہی،200 میگاواٹ کے پلانٹس سے صرف 20 سے 25 فیصد پیداوار رہ گئی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں