The news is by your side.

Advertisement

ایس ایس جی سی کی کے الیکٹر ک کو اضافی گیس بند کرنے کی دھمکی

کراچی : ایس ایس جی سی نے کے الیکٹر ک کی اضافی گیس بند کرنے کی دھمکی دے دی اور کہا کہ ایک ماہ کا وقت گزرنے کے باوجود کے الیکٹرک گیس سپلائی معاہدہ نہیں کیا، آئندہ ہفتے تک معاہدہ نہیں ہوا تو اضافی گیس معطل کردی جائے گی۔

تفصیلات کے مطابق ایس ایس جی سی نے کے الیکٹر ک کو اضافی گیس بند کرنے کا الٹی میٹم دے دیا، ایس ایس جی سی ذرائع کے مطابق کے الیکٹرک نے گیس سپلائی معاہدے پر ایک ماہ گزر جانے کے باوجود دستخط نہیں کئے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ گزشتہ ماہ 23اپریل کو کے الیکٹرک نے جی ایس اے پر دستخط کرنے کی یقین دہانی کرائی تھی، ایک ماہ کا وقت گزرنے کے باوجود ٹی او آرز کے تحت آڈٹ فرم کا تقرر نہیں کیا جاسکا۔

ایس ایس جی سی نے کہا کہ کے الیکٹر ک آڈٹ فرم کی تقرری کے لئے پہلے پندرہ اور بعد ازاں ایک ہفتے کا وقت مانگا، ایک ماہ کا وقت گزرنے کے باوجود کے الیکٹرک گیس سپلائی معاہدہ نہیں کیا، آئندہ ہفتے تک گیس معاہدہ نہ ہوا تو اضافی 100ایم ایم سی ایف ڈی گیس کی فراہمی معطل کردی جائے گی۔

دوسری جانب کے الیکٹرک کا کہنا ہے کہ معاہدہ میں کے الیکٹرک کی جانب سے کوئی تاخیر نہیں ٹی او آر ز مختلف اداروں جس میں واٹر بورڈ وغیرہ شامل ہیں سے مشروط اور مشترکہ دستخط ہونے کا فیصلہ ہوا تھا، واٹر بورڈ اور دیگر اداروں کے معاملات متعلقہ ڈپارٹمنٹ کی جانب سے طے کیے جارہے ہیں۔

خیال رہے کہ ایس ایس جی سی100ایم ایم سی ایف ڈی اضافی گیس کے الیکٹرک کو فراہم کرتا ہے۔

یاد رہے اپریل میں کراچی میں بجلی کا بحران شدت اختیار کرگیا تھا، وزیراعظم کی مداخلت کے بعد کےالیکٹرک اورایس ایس جی سی میں اضافی گیس فراہمی کامعاہدہ طے پایا تھا۔

معاہدے کے بعد سوئی سدرن گیس کمپنی نے کے الیکٹرک کو فوری طور پر گیس کی فراہمی شروع کردی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں