سوئی سدرن گیس کمپنی کا کراچی سے خیرپور تک نئی گیس پائپ لائن تعمیر کرنے کا فیصلہ -
The news is by your side.

Advertisement

سوئی سدرن گیس کمپنی کا کراچی سے خیرپور تک نئی گیس پائپ لائن تعمیر کرنے کا فیصلہ

کراچی : سوئی سدرن گیس کمپنی نے کراچی سےخیرپور تک نئی گیس پائپ لائن تعمیر کرنے کا فیصلہ کیا ہے ، گیس پائپ لائن کی تعمیر پر پینسٹھ ارب روپے لاگت آئیگی۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان اسٹاک ایکسچینج کو جاری کردہ خط کے مطابق سوئی سدرن بن قاسم پورٹ سے ساون گیس فیلڈ تک 370کلو میٹر طویل گیس پائپ لائن تعمیر کرے گی، ایس ایس جی سی کے بورڈ آف ڈائریکٹر ز نے دو میگا منصوبوں کی منظوری دے دی ہے جبکہ اُوگرا،وزارت پیٹرولیم اور ای سی سی کو منظوری کیلئے خط لکھ دیا ہے۔

ایس ایس جی سی نے سندھ اور بلوچستان میں تیس ایل پی جی ایئر مکس پلانٹس کی تعمیر کا بھی فیصلہ کیا ہے، جس پر چودہ ارب روپے کی لاگت آئے گی۔

نئی گیس پائپ لائن کی تعمیر کیلئے رقم کا انتظام طویل مدتی حکومتی ضمانتی قرضوں سے کیا جائیگا۔


مزید پڑھیں : گیس کی فراہمی پر یک طرفہ پابندی کوفوری ختم کیا جائے،  وزیراعلیٰ سندھ


یاد رہے کہ وزیراعلیٰ سندھ سیدمرادعلی شاہ نے وزیراعظم نوازشریف کو خط لکھا تھا، جس میں انکا کہنا تھا کہ ہ گیس پیدا کرنے والے صوبے کو نظر انداز کیا جارہا ہے، میڈیارپورٹس کے مطابق وفاق نے97گیس منصوبےپنجاب میں شروع کیے۔

وزیراعلیٰ سندھ کا کہنا تھا کہ ایس ایس جی سی دیہی ،شہری علاقوں میں گیس دینےسے انکاری ہے، ایس ایس جی سی کا موقف ہے، پابندی وفاق نے لگائی ہے، پابندی ہے تو پنجاب میں کس طرح گیس دی جارہی ہے۔

انکا کہنا تھا کہ گیس کی فراہمی پر یک طرفہ پابندی کوفوری ختم کیا جائےاور ڈومیسٹک،انڈسٹریل،کمرشل سیکٹر کوفوری گیس فراہم کی جائے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں