The news is by your side.

Advertisement

ایس ایس پی جعفرآباد نے خود کو گولی مار کر خودکشی کر لی

جعفرآباد: حال ہی میں تعینات ہونے والے ایس ایس پی جعفر آباد جہانزیب خان کاکڑ نے خود کو گولی مار کر خودکشی کرلی۔

تفصیلات کے مطابق ایس ایس پی جعفرآباد جہانزیب خان کاکڑ کے کمرے سے گولی کے چلنے کی آواز آئی، حفاظت پر مامور اہلکار دفتر کے اندر داخل ہوئے تو جہاہزیب خان کاکڑ اپنی کرسی سے نیچے گرے ہوئے تھے،جنہیں فوری طبی امداد کے لیے قریبی سول ہسپتال منتقل کیا جارہا تھا کہ وہ زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے راستے میں ہی دم توڑ گئے۔

واقع اطلا ع ملتے ہی ڈی آئی جی نصیر آباد، ڈسٹرکٹ اینڈ سیشن جج جعفرآباد، ڈپٹی کمشنر جعفرآباد، کمشنر نصیرآباد، ڈپٹی کمشنر صحبت پور اور جوڈیشنل مجسٹریٹ جائے وقوع پر پہنچ گئے،میت کو ضروری قانونی کاروائی پوری کرنے کے لیے سول ہسپتال ڈیرہ اللہ یار منتقل کر دیا گیا ہے،جہاں لاش کا پوسٹ مارٹم جاری ہے۔

مرحوم ایس ایس پی جعفرآباد کی نمازِ جنازہ ڈی پی او آفس میں ادا کی جائے گئی،بعد ازاں میت کو اُن کی رہائش گاہ واقع کوئٹہ منتقل کر دیا جائے گا۔

یاد رہے خودکشی کرنے والے ایس ایس پی جعفر آباد جہانزیب خان کاکڑ دو ماہ قبل ہی تعینات ہوئے تھے اور انہوں نے مختصر وقت میں علاقہ میں امن و امان کی بحالی کے لیے کئی اہم اقدامات کیے تھے۔

SSP jafferabad

اُن کے آفس اسٹاف کا کہنا ہے کہ ایس ایس پی جعفر آباد جہانزیب خان نے صبح کا آغاز اپنے معمول کی دفتری فرائض کی انجام دہی سے کیا تھا،وہ ہشاش بشاش تھے،تاہم اچانک ان کے آفس گولی چلنے کی آواز آئی،دفتر میں داخل ہوئے تو مرحوم فرش پر گرے ہوئے تھے،اورکا پستول بھی قریب ہی موجود تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں