The news is by your side.

Advertisement

معروف اداکار خلا میں جانے والے معمر ترین شخص بن گئے

خلا کا چکر لگانے والے معمر ترین انسان کا اعزاز مشہور فلم اسٹار ٹریک کے اداکار ولیم شیٹنر کو مل گیا، وہ 90 برس کی عمر میں خلا کا سفر کر آئے۔

بین الاقوامی ویب سائٹ کے مطابق فلم اسٹار ٹریک سے شہرت پانے والے کینیڈین اداکار ولیم شیٹنر 90 برس کی عمر میں خلا کا چکر لگانے والے دنیا کے معمر ترین شخص بن گئے۔

ولیم شیٹنر، ایمازون کے بانی جیف بیزوز کی کمپنی بلیو اوریجن کے راکٹ شپ میں خلا کا چکر لگا کر آئے۔

وہ ان 4 مسافروں میں شامل تھے جنہوں نے سفید رنگ کے مکمل طور پر خود کار 60 فٹ طویل نئے شیپرڈ خلائی جہاز میں خلا کا سفر کیا جس کا دورانیہ 10 منٹ اور 17 سیکنڈز پر محیط تھا جو ٹیکساس کے ٹاؤن وان ہارن سے 20 میل (32 کلومیٹر) کے فاصلے پر بلیو اوریجن کی لانچ سائٹ سے روانہ ہوا تھا۔

خلائی شٹل کا عملہ سب اوربٹل پرواز سے کیپسول پیراشوٹ کے ذریعے ٹیکسس کے صحرا میں واپس آیا، ولیم شیٹنر احتیاط سے باہر نکلے اور دیگر افراد نے خلا کا چکر لگا کر آنے کی خوشی منائی۔

جیف بیزوز بھی وہاں موجود تھے جو ولیم شیٹنر سے ملے، انہوں نے نیلے رنگ کا فلائٹ سوٹ اور کیپ پہنی ہوئی تھی اور ان کی شرٹ کی ایک آستین پر سفید حروف میں کمپنی کا نام درج تھا۔

ولیم شیٹنر نے جیف بیزوز سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ جو کچھ آپ نے مجھے دیا ہے وہ بہت اچھا تجربہ ہے،میں اس حوالے سے بہت جذبات ہوں۔

چاروں خلا بازوں نے چند منٹ بے وزنی کا تجربہ کیا اور خلا کی عالمی تسلیم شدہ حد سے زیادہ 65.8 میل (106 کلومیٹر) کا سفر کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں