آئی ایم ایف پروگرام میں واپس جانےکا کوئی ارادہ نہیں‘ رانامحمدافضل -
The news is by your side.

Advertisement

آئی ایم ایف پروگرام میں واپس جانےکا کوئی ارادہ نہیں‘ رانامحمدافضل

اسلام آباد : وزیرمملکت برائے خزانہ رانا افضل کا کہنا ہے کہ مالی سال کے پہلے 5 ماہ میں برآمدات کی مد میں تقریباََ 17 فیصد اضافہ ہوا۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے وزیرمملکت برائے خزانہ رانا افضل نے کہا کہ پاکستان میں زرمبادلہ کے ذخائر میں 19 اعشاریہ 7 ارب ڈالر ہیں۔

وزیرمملکت برائے خزانہ نے کہا کہ ملک میں صنعتی شعبہ ترقی کررہا ہے، انہوں نے توقع ظاہر کی کہ کہ اس سال گندم کی بہترین فصل ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ غیرضروری اشیا کی درآمدات کم کرنے پر توجہ دے رہے ہیں جبکہ آنے والے دنوں میں مالیاتی خسارے میں کمی واقع ہوگی۔

رانا افضل نے کہا کہ ہم بینکوں کی کارکردگی کو بڑھا رہے ہیں اس کے علاوہ بیرونی ملک قرضوں کی ادائیگی کا عمل معمول کے مطابق ہے۔

انہوں نے امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کے پاکستان مخالف بیان پر اظہار خیال کرتے ہوئے کہا کہ ہم امریکہ کو ان کے ہر اعتراضات پر مطمئن کریں گے، امریکہ سے بات چیت کے ذریعے معاملات کا حل نکالیں گے۔

وزیرمملکت برائے خزانہ رانا افضل نے واضح کیا کہ ہمارا اب آئی ایم ایف پروگرام میں واپس جانے کا کوئی ارادہ نہیں ہے۔

انہوں نے کہا کہ افغانستان کی جانب سے سرحدی خلاف ورزی کرنے پرسرحد پر باڑ لگانے کا عمل جاری ہے۔


نوازدورمیں 35 ارب ڈالر کے ریکارڈ قرضے لئے گئے، پاکستان اکانومی واچ


یاد رہے کہ گزشتہ دنوں بات پاکستان اکانومی واچ کے صدر ڈاکٹر مرتضیٰ مغل کا کہنا تھا کہ سابق وزیر اعظم نواز شریف کے دور حکومت میں 35 ارب ڈالر کے ریکارڈ قرضے لیے گئے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں