امریکی ریاست ہوائی میں سمندری طوفان کا خطرہ، ہنگامی حالت کا اعلان
The news is by your side.

Advertisement

امریکی ریاست ہوائی میں طوفان کا خطرہ، ہنگامی حالت کا اعلان

ہوائی : امریکی ریاست ہوائی میں طوفان کے خطرے کے پیش نظر ہنگامی حالت کا اعلان کردیا گیا ہے اور شہریوں کو دو ہفتے کا راشن پانی جمع کرنے کی بھی ہدایت کی ہے۔

تفصیلات کی مطابق امریکی ریاست ہوائی میں طوفان کا خطرہ ہے جس کے باعث صدر ٹرمپ نے قومی ہنگامی حالات کا اعلان کر دیا اور انتظامیہ کی جانب سے شہریوں کو 2 ہفتے کا راشن پانی جمع کرنے کی ہدایت جاری کی گئی ہے۔

امریکی میڈیا کے مطابق ریاست ہوائی میں آج اور کل سرکاری دفاتر بند رہیں گے۔

حکام کا کہنا ہے کہ طوفان کیٹگری 3 کا ہے، تاہم اب بھی بڑے طوفان کا خدشہ ہے، طوفان ہونولولو کے جنوب میں 260 میل دور ہے، ہوائی میں 30 سینٹی میٹر بارش ہوچکی ہے۔

طوفان کا انتباہ اوہائیو، مایوئی اور ہوائی کاؤنٹی کے لیے ہے۔

امریکی محکمہ موسمیات کے مطابق سمندری طوفان لَین اس وقت انتہائی طاقتور طوفانوں کی کیٹگری پانچ میں پہنچ گیا ہے جبکہ اس کے ساتھ چلنے والی ہواؤں کی رفتار300 کلومیٹر فی گھنٹہ سے زائد ہے۔

امریکی حکام نے ہوائی کے علاقے کے لوگوں کو خبردار کیا ہے کہ سمندری طوفان کے ٹکرانے سے قبل ہر ممکن احتیاطی تدابیر اختیار کر لیں کیونکہ یہ شدید نقصان کا باعث بن سکتا ہے۔

دوسری جانب امریکی میڈیا کو نیشنل اوقیانوس اور ماحولیاتی منتظم نے بتایا کہ بادلوں میں طوفانی لائن کو دیکھا گیا ہے، طوفانی لائن بحر اوقیانوس کے اوپر موجود ہے جو ایک خطرناک طوفان کی علامت ہے۔

نیشنل اوقیانوس اور ماحولیاتی منتظم کے مطابق اس طوفانی لائن سے شدید بارشوں کا سلسلہ اور بڑے پیمانے پرتیز و تند ہواؤں اور شدید بارش کے باعث سیلاب کی صورتحال ہیدا کرنے والا یہ طوفانی بادلوں کی لائن امریکی جزیروں کے قریب ہوتا جارہا ہے۔

امریکی پیش گوئی کرنے والوں نے خبردار کیا ہے کہ یہ طوفان بگ جزیرہ شدید نقصان پہنچا سکتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں