The news is by your side.

Advertisement

وزارت خارجہ میں جدید سہولتوں سے آراستہ میڈیا سینٹر قائم

اسلام آباد: وزارتِ خارجہ میں جدید سہولتوں سے آراستہ اسٹیٹ آف دی آرٹ میڈیا سینٹر کا قیام عمل میں آ گیا ہے، جس کا افتتاح آج وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے کیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی نے وزارت خارجہ میڈیا سینٹر کا افتتاح کیا، اس موقع پر سیکریٹری خارجہ سہیل محمود اور سینئر افسران او میڈیا نمائندگان موجود تھے۔

افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے شاہ محمود نے کہا ہماری زندگی پر سوشل میڈیا کے واضح اثرات مرتب ہو رہے ہیں، ایسے میں ڈیجیٹل ڈپلومیسی جدید دور کا تقاضا ہے۔

وزیر خارجہ نے کہا ڈیجٹیل ڈپلومیسی کی ضرورت روز بہ روز بڑھتی جا رہی ہے، میڈیا ریاست کا چوتھا ستون ہے، یہ کہاوت نہیں حقیقت ہے، میڈیا کاوقت کے ساتھ ساتھ اداروں سے تعلق بھی بڑھ گیا ہے ، ملکی تشخص کواجاگر کرنے کے لیے خارجہ پالیسی انتہائی اہم ہے۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا خارجہ پالیسی کو کامیاب بنانے میں میڈیا اہم کردار ادا کر سکتا ہے، جب کہ وزارت خارجہ کو بھی بدلتے وقت کے تقاضوں سے ہم آہنگ ہونا ہے۔

اس موقع پر انھوں نے مقبوضہ کشمیر کا بھی ذکر کیا، کہا مقبوضہ کشمیر کے عوام بھارت کے سفاکانہ تشدد کا نشانہ بن رہے ہیں، پاکستان نے عالمی سطح پر مقبوضہ کشمیر سے متعلق بیانیے کا سدباب کیا۔

وزیر خارجہ نے کہا 70 ہزار پاکستانی شہید ہوئے اور ہم پر دہشت گردی کا الزام لگایا جاتا ہے، بھارت کے منفی پروپیگنڈے کا سدباب کرنے کی ضرورت ہے، افغانستان کے معاملے پر دنیا نے پاکستان کے بیانیے کو تسلیم کیا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں