آسٹریلوی کپتان اسٹیو اسمتھ نے منگنی کرلی steve smith gets engaged
The news is by your side.

Advertisement

آسٹریلوی کپتان اسٹیو اسمتھ نے منگنی کرلی

آسٹریلین کرکٹ ٹیم کے کپتان اسٹیو اسمتھ نے اپنی دیرینہ دوست دانی ویلیز سے منگنی کرلی‘ منگنی کی افواہیں پہلے سے گردش میں تھیں تاہم دانی کی جانب سے ان کی تردید کی جارہی تھی۔

اسمتھ اور دانی ویلیز گزشتہ پانچ سال سے ایک دوسرے کے بہترین دوست رہے ہیں اور اب انہوں نے اس دوستی کو دائمی رشتے میں تبدیل کرنے کا فیصلہ کرلیا ہے، اسمتھ نے ویلیز کو نیویارک کی کثیر المنزلہ عمارت پر دانی کو پروپوز کیا جسے دانی نے بخوشی قبول کرلیا۔

اسٹیو اسمتھ کا کہنا تھا کہ انہوں نے گھٹنے کے بل بیٹھ کر دانی ویلیز سے ان کا ہاتھ مانگا اور جب دانی نے ان کے پیغام کو قبول کیا تو ان کی خوشی کا کوئی ٹھکانہ نہ تھا۔

اسمتھ اور دانی ان دنوں امریکہ میں مقیم ہیں اور چھٹیاں انجوائے کررہے ہیں۔ اسمتھ اور ویلیز کی ملاقات ایک بار میں ان دنوں ہوئی جب اسٹیو اسمتھ لاء کے اسٹوڈنٹ تھے اور بگ بیش ٹی ٹوئئنٹی لیگ کا پہلا ایڈیشن ہورہا تھا۔

اس سے قبل بھی منگنی کی افواہیں گردش کررہی تھیں تاہم دانی ویلیز نے ان تمام افواہوں کی تردید کردی تھی۔

اسٹیو اسمتھ آسٹریلوی ٹیم کے کپتان ہونے کے ساتھ ساتھ انڈین پریمیئر لیگ میں ٹیم رائزنگ پونے سپر جائنٹ کی نمائندگی بھی کررہے ہیں جہاں ان کی ٹیم کو حالیہ سیزن کے فائنل میچ میں ممبئی انڈین سے شکست ہوئی تھی۔


اگرآپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اوراگرآپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پرشیئرکریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں