The news is by your side.

Advertisement

صومالیہ میں طوفان نےتباہی مچادی‘ 50 سے زائد افراد ہلاک

موغادیشو: شمالی ہند میں اٹھنے والےطوفان نےافریقی ملک صومالیہ میں تباہی مچادی جس کے نتیجے میں 50 سے زائد افراد ہلاک ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق شمالی افریقہ کے ملک صومالیہ میں طوفان بادوباراں کے نتیجے میں 50 سے زائد افراد جان کی بازی ہار گئے جبکہ درجنوں افراد لاپتہ ہیں۔

دوسری جانب موغادیشو کے میئرعبدی رحمان عمرعثمان کے مطابق صومالیہ کے دارالحکومت میں ساگر نامی سائیکلون سے کم از کم 12 افراد ہلاک جبکہ شدید بارشوں کے باعث 300 سے زائد مکان تباہ ہوگئے۔

صومالیہ کے دیگر علاقوں عودل، ساحل اور سلال میں کم ازکم 35 افراد ہلاک ہوگئے جبکہ متعدد افراد مختلف حادثات میں زخمی ہوئے ہیں۔

صومالی صدر کی جانب سے اپنے بیان میں کہا گیا ہے کہ طوفان سے 7 لاکھ 70 ہزار کے قریب لوگ متاثرہوئے ہیں جبکہ بڑے پیمانے پرفصلیں تباہ اور 80 فیصد مویشی ہلاک ہوگئے۔

صومالیہ کی حکومت اور اقوام متحدہ کی جانب سے حالیہ طوفان اور سیلاب سے متاثرہ جنوبی وسطی علاقوں کے لیے 8 کروڑ ڈالر کی فوری مدد کی درخواست کی گئی ہے۔

خیال رہے کہ گزشتہ سال بھی صومالیہ میں تباہ کن خشک سالی کے قہرسے 6 لاکھ لوگ متاثر ہوئے تھے اور اس کے چند ماہ بعد لوگوں کو شدید بارش اور سیلاب کا سامنا کرنا پڑا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں