The news is by your side.

Advertisement

غیر ملکی فنڈنگ کی کہانی جھوٹ پر مبنی ہے: افتخار درانی

اسلام آباد: وزیر اعظم کے معاون خصوصی افتخار درانی نے کہا ہے کہ غیر ملکی فنڈنگ کی کہانی جھوٹ پر مبنی ہے۔

تفصیلات کے مطابق معاون خصوصی افتخار درانی نے ٹویٹر پیغام کے ذریعے کہا ہے کہ انتخابی دھاندلی سے غیر ملکی فنڈنگ تک کی کہانی جھوٹ پر مبنی ہے۔

افتخار درانی کا کہنا تھا کہ حادثاتی چیئرمین اعداد و شمار کے آئینے میں اپنا چہرہ دیکھ لیں، علی بابا کے گروہ کو اپنا چہرہ چھپانے کے لیے کوئی بھی مؤثر مُہرہ نہیں ملا، کنٹینر پر چڑھ کر حماقت کرنے والے بھی اپنا چہرہ آئینے میں دیکھ لیں۔

خیال رہے کہ تحریک انصاف کے سابق وکیل فیصل حسین چوہدری نے بھی آج کہا ہے کہ یہ معاملہ فارن فنڈنگ کا نہیں بلکہ ممنوعہ فنڈنگ کا ہے، پی ٹی آئی کو اس سے کوئی خطرہ نہیں ہے، تحریک انصاف کے ساتھ مسلم لیگ ن اور پیپلز پارٹی کی ممنوعہ فنڈنگ کے کیسز کو بھی دیکھا جائے۔

یہ بھی پڑھیں:  فارن فنڈنگ کیس سے پی ٹی آئی کو کوئی خطرہ نہیں، فیصل چوہدری

انھوں نے کہا کہ سپریم کورٹ 2018 کے حنیف عباسی کیس میں واضح کر چکی ہے، ممنوعہ فنڈنگ کے معاملے کو وفاقی حکومت دیکھنے کا اختیار رکھتی ہے، میڈیا میں کچھ دوست پرانے قانون کا حوالہ دے رہے ہیں، اپوزیشن رہنما بھی پرانے قانون کا حوالہ دے رہے ہیں جو ختم ہو چکا۔

واضح رہے کہ گزشتہ روز الیکشن کمیشن نے فیصلہ کیا تھا کہ 26 نومبر سے ہر روز پی ٹی آئی کے فارن فنڈنگ کیس کی سماعت کرے گا، اس سلسلے میں اپوزیشن کی درخواست منظور کر لی گئی تھی، ای سی نے اسکروٹنی کمیٹی کو کام تیز کرنے کی ہدایت بھی کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں