The news is by your side.

Advertisement

کراچی کی فضا میں عجیب و غریب بساند پھیل گئی

کراچی: صوبہ سندھ کے دارالحکومت کراچی کے باشندے اس وقت اچھنبے کا شکار ہوگئے جب انہوں نے فضا میں عجیب و غریب بساند محسوس کی۔ کوئی اندازہ نہ کرسکا کہ یہ ہوا کس شے کی ہے۔

سماجی رابطوں کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر شہریوں نے اپنے ٹوئٹس میں کہا کہ انہیں کچھ عجیب سی بو محسوس ہو رہی ہے۔

کچھ لوگوں نے اس میں بھی مزاح کا پہلو ڈھونڈ نکالا اور مزاحیہ ٹوئٹس کیے۔

ایک خاتون نے کہا، ’میں نے اس بو کا منبع اپنے گھر میں ڈھونڈنے کی کوشش کی اور دو باتھ روم دھو ڈالے۔ پھر پتہ چلا کہ یہ بدبو پورے کراچی میں پھیلی ہوئی ہے۔‘۔

ایک صارف نے کہا کہ انہیں گمان ہوا کہ ان کے گھر میں کوئی جانور مر گیا ہے۔ لیکن وہ باہر گئیں تب بھی انہیں یہ بو محسوس ہوئی۔

ایک صارف نے کہا کہ جب اس نے اس بدبو کے بارے میں اپنی والدہ کو بتایا تو انہوں نے اس کے جوتے سونگھے کہ کہیں یہ بو ان میں سے تو نہیں آرہی۔

کچھ صارفین نے اپنے تیئں اس کی بھی توجیہات پیش کیں۔ ایک صارف نے کہا کہ کراچی میں خفیہ ایجنسیاں کسی شے کا تجربہ کر رہی ہیں۔

ایک شخص نے دعویٰ کیا کہ کراچی میں دراصل کوئی کیمیائی حملہ کیا گیا ہے۔

البتہ کچھ لوگ ایسے بھی تھے جنہیں کسی قسم کی کوئی بو محسوس نہیں ہوئی۔

بعد ازاں فیس بک پر ویدر اپ ڈیٹ پی کے نامی ایک صفحے نے دعویٰ کیا کہ یہ بو اس وجہ سے آرہی ہے کیونکہ ہواؤں کا رخ مشرق کی سمت تبدیل ہوگیا ہے۔

صفحے کے مطابق ہواؤں میں تبدیلی صومالی کرنٹ کی وجہ سے پیدا ہوئی۔ صومالی کرنٹ دراصل سمندر کی سرحد پر موجود ایسا کرنٹ ہے جو مغربی بحر ہند میں صومالیہ اور عمان کے ساحل پر موجود ہوتا ہے۔

یہ صومالی کرنٹ بحیرہ عرب کے اوپر نہایت طاقتور ہوتا ہے اور یہ اس روز نچلی سطح پر گردش کے باعث کراچی کے ساحل تک پہنچ گیا تھا۔ جب ہوا اس کرنٹ کے اوپر پہنچی تب پورے شہر میں یہ بساند پھیل گئی۔

تاحال محکمہ موسمیات سمیت کسی متعلقہ ادارے نے اس کی تصدیق نہیں کی۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں