site
stats
پاکستان

نوجوان لڑکے کے قتل کا معمہ حل، فیس بک فرینڈ نے قتل کیا

گوجرانوالہ : میڈیکل کے آخری سال کے طالب علم شیرون کی تین دن پرانی لاش سیالکوٹ سے ملی ہے جسے مبینہ طور پر اس کی فیس بک دوست نے قتل کیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق سیالکوٹ سے ملنے والی نوجوان کی لاش کی شناخت شیرون کی نام سے ہو گئی ہے جو میڈیکل کے آخری سال کا طالب علم اور گوجرانوالہ کا رہائشی ہے۔

Gurjranwala: Facebook friendship takes a… by arynews

شیرون کے گھروالوں اور قریبی دوستوں کا دعوٰی ہے کہ شیرون کے قتل میں اس کی فیس بک دوست ملوث ہے اور اس لڑکی نے شیرون کو اسلام آباد بلایا تھا جس کے بعد وہ لاپتہ ہوگیا تھا اور پھر سیالکوٹ سے اس کی لاش ملی۔

گھر والوں نے انکشاف کیا کہ گھر سے جاتے وقت شیرون اپنے ہمراہ سولہ لاکھ روپے لے کر گیا تھا اور اسے لڑکی کے ہمراہ بیرون ملک جانا تھا لیکن گھر شیرون کی لاش آئی ہے جب کہ رقم کا کچھ پتہ نہیں ہے۔

پولیس کاکہنا ہے کہ مقتول شیرون کو زہر دے کر قتل کیا گیا اور اس کے والدین اور دوستوں کے بیان پر کارروائی کرتے ہوئے فیس بک دوست نائلہ کے گھر واقع سمبڑیال میں چھاپہ مار کر لڑکی کے والدین کو گرفتار کر لیا ہے جب کے لڑکی بیرون ملک فرار ہو گئی ہے۔

پولیس کا کہنا ہے لڑکی کے گھر سے جب کہ شیرون کے کپڑے، موبائل اور دیگر سامان برآمد ہوا ہے جس کی روشنی میں تفتیش کا عمل جاری ہے جب کہ شک ہے کہ لڑکی 16 لاکھ ہتھیانے کے بعد نیپال منتقل ہو گئی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top