The news is by your side.

Advertisement

سوڈان: خود مختار کونسل کے ارکان نے عدلیہ سربراہ کے سامنے حلف اٹھا لیا

خرطوم: سوڈان میں خود مختار کونسل کے ارکان نے عدلیہ سربراہ کے سامنے حلف اٹھا لیا، جنرل عبدالفتاح البرہان کونسل کی سربراہی کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق سوڈان میں عبوری عسکری کونسل کے ترجمان جنرل شمس الدین الکباشی نے بتایا ہے کہ کونسل کے سربراہ اور ارکان نے عدلیہ کی سربراہ کے سامنے اپنے عہدوں کا حلف اٹھا لیا ہے۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کباشی نے کہا کہ جنرل عبدالفتاح البرہان نے بدھ کو سوڈان کے مقامی وقت کے مطابق صبح 11 بجے خود مختار کونسل کے سربراہ کی حیثیت سے حلف اٹھایا۔

اس سے قبل اپوزیشن کی فریڈم اینڈ چینج فورسز کے ذرائع نے بتایا کہ سوڈان پیپلز لبریشن موومنٹ (نارتھ) کے سربراہ عبدالعزیز الحلو نے دھمکی دی تھی کہ اگر فریڈم اینڈ چینج فورسز کے نامزد امیدوار صدیق تاور کو خود مختار کونسل کے لیے چنا گیا تو لڑائی کا دوبارہ آغاز کر دیا جائے گا۔

سوڈان میں کئی ہفتوں سے جاری مظاہرے ختم، فوج کے ساتھ سمجھوتا

سوڈان میں منگل کے روز خود مختار کونسل کے واسطے فریڈم اینڈ چینج فورسز کے نامزد 5 امیدواروں کے نام عبوری عسکری کونسل کے حوالے کیے گئے تھے۔

یہ پیش رفت عبوری کونسل اور فریڈم اینڈ چینج کے درمیان ایک ہنگامی اجلاس کے دوران سامنے آئی۔ اجلاس کا مقصد خود مختار کونسل کے ارکان کے ناموں کو حتمی شکل دینا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں