The news is by your side.

Advertisement

خیبرپختونخوا میں سوئی گیس کے بلوں میں بے تحاشہ اضافہ، وزیراعلیٰ کا اظہار برہمی

پشاور: خیبرپختونخوا میں سوئی گیس کے بلوں میں بے اتحاشہ اضافے کا وزیراعلیٰ کے پی محمود خان نے نوٹس لے لیا۔

تفصیلات کے مطابق خیبرپختونخوا میں سوئی گیس کے بلوں میں بے تحاشہ اضافے پر عوام شکایات لے کر وزیراعلیٰ خیبرپختونخوا محمود خان کے پاس پہنچ گئے، وزیراعلیٰ نے عوام کو گیس کے زائد بل بھیجنے پر برہمی کا اظہار کیا ہے۔

سوئی گیس، پیسکو حکام عوام اور حکومت کے لیے مسائل پیدا نہ کریں

محمود خان

وزیراعلیٰ کے پی محمود خان نے کہا کہ سوئی گیس حکام زیادہ بل بھیجنے سے باز آجائیں، محکمہ سوئی گیس، پیسکو بھی اوور بلنگ کی روک تھام کرے۔

محمود خان نے کہا کہ سوئی گیس اور پیسکو حکام عوام اور حکومت کے لیے مسائل پیدا نہ کریں، سوئی گیس و پیسکو کی غفلت سے امن و امان کا مسئلہ پیدا ہوتا ہے، دونوں ادارے عوام اور حکومت کے سامنے جوابدہ ہیں۔

وزیراعلیٰ کے پی نے کہا کہ محکمہ سوئی گیس اور پیسکو اپنا قبلہ درست کریں، دونوں اداروں میں کالی بھیڑوں کا احتساب لازمی ہے۔

مزید پڑھیں: گھریلو صارفین کے گیس بلوں میں اضافہ، عمران خان کا نوٹس

واضح رہے کہ وزیراعظم عمران خان نے گھریلو صارفین کے گیس بلوں میں اضافے کا نوٹس لیتے ہوئے وزیر پیٹرولیم کو فوری طور پر انکوائری کی ہدایت کردی ہے۔

عمران خان نے گھریلو صارفین کی شکایات پر تبصرہ کرتے ہوئے گیس کی قیمتوں میں اضافے کا نوٹس لیا اور وفاقی وزیر پیٹرولیم کو انکوائری کی ہدایت کی۔ وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ عوام پرگیس کی قیمتوں کا اضافی بوجھ ڈالنا غیر مناسب ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں