کابل، ملٹری اکیڈمی کے قریب خود کش دھماکا، 15 کیڈٹس جاں بحق 4 زخمی kabul
The news is by your side.

Advertisement

کابل، ملٹری اکیڈمی کے قریب خود کش دھماکا، 15 کیڈٹس جاں بحق 4 زخمی

کابل : افغانستان کے دارالحکومت میں واقع ملٹری اکیڈمی کے گیٹ پر خودکش دھماکے میں 15 کیڈٹس جاں بحق  اور 4 زخمی ہوگئے ہیں.

تفصیلات کے مطابق خود کش دھماکا افغانستان کے دارالحکومت کابل میں ملٹری اکیڈمی کے دروازے پر ہوا جس کے نتیجے 15 کیڈٹس جاں بحق اور 4 زخمی ہوگئے ہیں جنہیں طبی امداد کے لے قریبی اسپتال منتقل کردیا گیا ہے.

ترجمان افغان وزارتِ دفاع نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا کہ رحیم ملٹری اکیڈمی کے باہر اس وقت کیا گیا جب حملہ آور اکیڈمی کے اندر داخل ہونے کی کوشش کرہا تھا اور ناکامی کی صورت میں خود کو دھماکے سے اُڑا لیا.

ترجمان افغان وزارت دفاع نے بتایا کہ زخمی ہونے والے کیڈٹس کو قریبی اسپتال منتقل کردیا گیا ہے جب کہ علاقے کو محاصرے میں لے کر خود کش حملہ آور کے ساتھیوں کی تلاش جاری ہے.

 یہ پڑھیں : افغانستان میں‌ دو مساجد پر خودکش حملے، 72 شہید، درجنوں‌ زخمی

یاد رہے گزشتہ روز نماز جمعہ کے وقت امام بارگاہ اور ایک مسجد میں ہونے والے خود کش دھماکوں میں 73 نمازی جاں بحق اور 50 کے قریب زخمی ہوگئے تھے.

 یہ بھی پڑھیں : قندھار بیس پر دو خودکش حملے،فائرنگ، 43 فوجی ہلاک،9 زخمی، 6 لاپتا

خیال رہے افغانستان میں 24 گھنٹے کے دوران 3 خود کش حملے ہوچکے ہیں جس میں محتاط اندازے کے تحت 95 سے زائد افراد ہلاک ہوگئے ہیں جب کہ دہشت گردی کی تازہ لہر میں زخمی ہونے والوں کی تعداد 100 سے زائد ہو چکی ہے.


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں