The news is by your side.

Advertisement

افغانستان: ریسلنگ اسٹیڈیم کے قریب کار بم دھماکا، 14 افراد جاں بحق، درجنوں زخمی ہوگئے

کابل: افغان صوبے ہلمند میں واقع ریسلنگ اسٹیڈیم کے قریب کار بم دھماکا ہوا جس کے نتیجے میں 14 افراد جاں بحق جبکہ متعدد زخمی ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق صوبہ ہلمند کے دار الحکومت لشکر گاہ میں کار بم دھماکا اس وقت ہوا کہ جب ریسلنگ اسٹیڈیم کے اندر کشتی کا مقابلہ جاری تھا، دھماکے میں 14 افراد جاں بحق ہوئے، ہلاک اور زخمیوں میں بچے بھی شامل ہیں۔

حکام کی جانب سے جاری کردہ بیان میں کہا گیا ہے کہ بارود سے بھری ایک گاڑی ریسلنگ اسٹیڈیم کے قریب دھماکے سے اڑائی گئی، جس کے بعد قانون نافذ کرنے والے اداروں نے فوری کارروائی کرتے ہوئے علاقے کو کلیئر کرایا، تاہم اس واقعے کی ذمہ داری فی الحال کسی دہشت گرد گروہ نے قبول نہیں کی ہے۔

افغانستان: شدت پسندوں کا گاؤں پر حملہ، 50 شہری قتل

مقامی میڈیا کے مطابق دھماکا شدید نوعیت کا تھا تاہم اسپتال میں ایمر جنسی نافذ ہے جہاں زخمیوں کو طبی امداد فراہم کی جارہی ہے، البتہ 14 افراد کے جاں بحق ہونے کی تصدیق ہوچکی ہے۔

خیال رہے کہ ہلند صوبے کے ایک بڑے حصے پر طالبان کا قبضہ ہے، تاہم افغان فورسز امریکی افواج کی مدد سے مختلف مقامات پر طالبان کو شکست دینے میں کامیاب رہی ہیں، جب کہ حالیہ کچھ دنوں میں ہلمند کے دیگر متعدد اضلاع سے بھی طالبان کو پسپائی اختیار کرنا پڑی ہے۔

افغانستان میں خود کش حملہ، 18 افراد جاں بحق

یاد رہے کہ ماضی میں متعدد بار افغانستان دہشت گردوں کے نشانے پر رہا ہے، گذشتہ دنوں کابل میں خود کش حملہ ہوا تھا جس کی ذمہ داری عالمی دہشت گرد تنظیم داعش نے قبول کی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں