The news is by your side.

Advertisement

افغانستان میں خود کش حملہ، 18 افراد جاں بحق

کابل: افغانستان کے شہر خوست میں خودکش کار حملے میں18افراد جاں بحق اور متعدد زخمی ہوگئے۔

افغان میڈیا کے مطابق خوست میں دہشت گردوں کی کار کے ذریعے خودکش حملہ کیا، جس میں پولیس کی گاڑیوں کو نشانہ بنایا گیا، دھماکے کے نتیجے میں اب تک 18 افراد جاں بحق جبکہ متعدد زخمی ہوئے۔

افغان وزیر اطلاعات نے دھماکےکی تصدیق کرتے ہوئے بتایا کہ زخمی ہونے والوں میں دو بچے شامل ہیں، جبکہ زخمیوں کی تعداد کے حوالے سے ابھی تک صحیح علم نہیں ہوسکا، زخمیوں میں سے کچھ کی حالت تشویشناک ہے۔

انہوں نے کہا کہ خودکش حملہ کس دہشت گرد گروپ کی جانب سے کیا گیا یہ کہنا قبل از وقت ہے تاہم ماضی میں افغان طالبان اور اسلامی شدت پسند تنظیم کی جانب سے اس قسم کی کارروائیاں کی گئی ہیں۔

افغان حکام کے مطابق یہ دھماکا ایسے وقت میں کیا گیا جب ملک میں اسلامی مہینے رمضان کا پہلا روز ہے، خودکش حملہ آور فوجی اڈے کو نشانہ بنانا چاہتا تھا۔

واضح رہے افغانستان میں پرتشدد کارروائیوں میں اضافہ دیکھنے میں آیا ہے، گزشتہ دنوں افغان طالبان کی جانب سے قندھار میں واقع فوجی ہیڈکوارٹر پر حملہ کیا گیا تھا جس کے نتیجے میں 15 فوجی ہلاک ہوئے جبکہ گذشتہ ماہ شمالی شہر مزارشریف میں ایک فوجی کمپاؤنڈ پر حملہ کے نتیجے میں کم از کم 135 افغان فوجی جاں بحق ہوئے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں