کوئٹہ, خود کش دھماکے میں 2 ایف سی اہلکار شہید، 8 زخمی Quetta blast
The news is by your side.

Advertisement

کوئٹہ، خود کش دھماکے میں 4 ایف سی اہلکار شہید، 8 زخمی

کوئٹہ : بلوچستان کے دارالحکومت کوئٹہ کے نواحی علاقے نوحصار میں خود کش بم دھماکے کے نتیجے میں 4 ایف سی اہلکار شہید اور 8 زخمی ہو گئے ہیں.

تفصیلات کے مطابق کوئٹہ کے نواحی علاقے نوحصار میں خود کش دھماکے میں 4 ایف سی اہلکار شہید ہو گئے ہیں جب کہ 8 افراد زخمی ہیں، ریسکیو ادارے کے مطابق شہید و زخمی ہونے والے افراد کو ایمبولینس کے ذریعے قریبی اسپتال منتقل کیا جارہا ہے جہاں زخمیوں کو طبی امداد دی جا رہی ہے، 2 زخمیوں کی حالت تشویشناک ہے۔

ذرائع کے مطابق دھماکا اس وقتے ہوا جب سیکیورٹی فورسز کے اہلکار سرچ آپریشن کر رہے تھے کہ اسی دوران ایف سی اور لیویز کے کیمپ کے قریب دھماکا ہو گیا دھماکے کے بعد لیویز اور ایف سی اہلکاروں نے علاقے کا محاصرہ کرلیا ہے جب کہ جائے وقوعہ سے شواہد اکٹھے کیے جا رہے ہیں۔

واضح رہے کہ بلوچستان میں ایف سی اور لیویوز کے اہلکار دہشت گردوں کی سرکوبی کے لیے جواں مردی کے ساتھ امن دشمنوں کو منہ توڑ جواب دے رہے ہیں اور اس عظیم مقصد کے حصول میں وطن عزیز پر جانوں کے نذرانے پیش کر رہے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں