The news is by your side.

Advertisement

کمال اینڈ کمپنی پر پتھراؤ سے ایم کیو ایم کا کوئی تعلق نہیں، عبدالحسیب خان

سکھر : متحدہ قومی موومنٹ کے رہنماء عبدالحسیب خان نے سکھرمیں پیش آنے والے واقعے پر اپنے ردعمل کا اظہار کرتے ہوئے کہا ہے کہ ایم کیو ایم کے خلاف سازشیں نئی بات نہیں، پہلے بھی اس طرح پریکٹسز کی گئی ہیں۔

متحدہ قومی موومنٹ محب وطن لوگوں کی جماعت ہے، ہمارے اوپر لگائے جانے والے الزامات نئے نہیں ہیں، کمال اینڈ کمپنی نے قائد ایم کیو ایم کے خلاف نازیبا زبان استعمال کی جس پر عوام نے اپنا رد عمل ظاہر کیا۔

ان خیالات اظہار انہوں نے سکھر پریس کلب میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے کیا، اس موقع پر ایم کیو ایم کے دیکر اراکین اسمبلی بھی موجود تھے۔

عبدالحسیب خان نے کہا کہ گزشتہ روز کمال اینڈ کمپنی پر سکھر میں ہونے والے پتھراؤ سے ایم کیو ایم کا کوئی تعلق نہیں ہے، پولیس نے بلا جواز ہمارے کارکنان پر تشدد کیا اور مقدمہ درج کیا۔

انہوں نے کہا کہ پہلے دن سے ہی کمال اینڈ کمپنی نے کروڑوں لوگوں کے محبوب قائد کے خلاف نازیبا الفاظ استعمال کئے ہیں جس کے خلاف عوام کا رد عمل سامنے آیا ہے۔

ایم کیو ایم اگر را سے فنڈنگ لیتی ہے تو ہمارے مرکز 90 پر ملک صدور وزراء اعظم وزراء اعلیٰ وفاقی وزیر کیوں آتے ہیں؟

انہوں نے سوال کیا کہ اگر ہم 22سالوں سے را سے فنڈنگ لے رہے ہیں تو مصطفیٰ کمال 20 سال ہمارے ساتھ کیوں رہے؟ اظہار رائے کی آزادی کا یہ مطلب نہیں کہ کسی کے خلاف غلط الفاظ استعمال کئے جائیں۔

ان کا کہنا تھا کہ مائینس ون فارمولا ختم کیاجائے اور متحدہ کے قائد سے بات کرکے ان کی خدمات سے فائدہ اٹھایا جائے۔

انہوں نے کہا کہ الزام لگانا آسان ہے ہمارے ہاں عدلیہ آزاد ہے مقدمات درج کرانا متحدہ کو ڈرانے کی کوشش ہے، ہم چیف آف آرمی اسٹاف وزیر اعظم ،وزیر داخلہ سمیت دیگر حکام سے مطالبہ کرتے ہیں  کہ متحدہ کے کارکنان پر درج ایف آئی ار ختم کی جائے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں