The news is by your side.

Advertisement

دبئی میں بڑی سیل کا آغاز

ابو ظہبی: متحدہ عرب امارات دبئی میں ریٹیل کے کاروباری مراکز نے موسم گرما کی آمد پر حسب معمول رعایتی پیشکشوں کا آغاز کردیا۔

بین الاقوامی ویب سائٹ کے مطابق متحدہ عرب امارات دبئی میں ریٹیل کے کاروباری مراکز نے موسم گرما کی آمد پر رعایتی پیشکشوں کا آغاز کیا ہے، 20 سے 75 فیصد تک رعایت کے ساتھ کھانے پینے کی چیزیں اوراشیائے صرف فروخت کی جارہی ہیں۔

تعاونیہ الشارقہ میں تعلقات عامہ کے انچارج فیصل النابودۃ نے بتایا کہ موسم گرما میں ہر سال رعایتی پیشکش معمول کی بات ہے۔

التعاونیہ نے 50 فیصد تک رعایتی نرخوں کا اعلان کیا ہے جن میں کھانے پینے کی اشیا اور دیگر ضرورت کا سامان شامل ہے۔

فیصل النابودۃ کا کہنا ہے کہ بیشتر صارفین موسم گرما کی تعطیلات کی تیاری کے پیش نظر شاپنگ کر رہے ہیں، ان میں کچھ وہ بھی ہیں جنہیں رشتہ داروں اور احباب سے ملنے کے لیے سفر کرنا ہے اور وہ بھی ہیں جو اندرون ملک تعطیلات گزارنے کے لیے نکلیں گے۔

انہوں نے کہا کہ اگست کے آخر تک رعایتی پیشکش کا سلسلہ جاری رہے گا، نیا تعلیمی سال شروع ہونے تک رعایتی نرخوں پر سامان دستیاب رہے گا۔ ہر ہفتے کے آخر میں خصوصی رعایتی پیکج بھی جاری ہوں گے۔

دبئی گورنمنٹ انویسٹمنٹ فاؤنڈیشن کے ماتحت اسواق گروپ کے ترجمان عبد الحمید الخشابی نے بتایا کہ 30 فیصد سے زیادہ رعایتی نرخوں پر سامان فروخت ہو رہا ہے۔

لولو گروپ کے رابطہ مینیجر نندا کمار نے کہا کہ موسم گرما کی بہترین رعایتی سیل چل رہی ہے جو 25 سے 75 فیصد تک ہے، ان میں ملبوسات، لیڈیز بیگز، دھوپ کے چشمے اور بچوں کے لوازمات شامل ہیں۔

تعاونیہ الاتحاد کے عہدیدار شعیب عبداللہ الحمادی کا کہنا ہے کہ جون کے دوران 8 رعایتی پیشکشیں کی گئی ہیں جس میں 75 فیصد تک رعایت دی گئی۔ 5 ہزار کے لگ بھگ اشیا رعایتی قیمتوں پر فروخت کی جارہی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں