The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کی پہلی سپر باکسنگ لیگ، ملک بھر میں ٹرائلز کا آغاز

لاہور: پاکستان کی پہلی سپر باکسنگ لیگ کے لیے ملک بھر میں ٹرائلز کا آغاز ہوگیا، گوجرانوالہ اور لاہور کے بعد اب اسلام آباد سے باکسرز کا انتخاب ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان میں پہلی سپر باکسنگ لیگ کا انعقاد ہورہا ہے، ملک میں پہلی بار نوجوان باکسرز کو صلاحیتیں دکھانے کا موقع ملے گا۔

سپر باکسنگ لیگ کے لیے باکسرز کی جانچ شروع ہوچکی ہے، گوجرانوالہ سے شروع ہونے والے ٹرائلز میں بہترین باکسرز کا انتخاب کیا گیا۔

پنجاب کے دارالحکومت میں بھی باکسرز نے بازوں کا خوب زور دکھایا، لاہور کے ٹرائلز سے دس مرد اور دو خواتین باکسرز کا انتخاب کیا گیا۔


پاکستان کی پہلی سپر باکسنگ لیگ کے ٹرائلز شروع


سلیکٹرز کا اگلا پڑاؤ اسلام آباد ہوگا، اٹھائیس جولائی کو اسلام آباد اور انتیس جولائی کو پشاور میں ٹرائلز شیڈول ہیں جبکہ دو اگست کو کوئٹہ میں باکسرز کا انتخاب ہوگا۔

علاوہ ازیں کراچی میں ٹرائلز پانچ اور چھ اگست کو رکھے گئے ہیں جبکہ دس اگست کو فیصل آباد اور گیارہ اگست کو ملتان میں ٹرائلز ہوں گے۔

خیال رہے کہ ٹرائلز کا مقصد ایسے باصلاحیت باکسر کو ڈھنڈ نکالنا ہے جو سپر باکسنگ لیگ میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوا سکیں اور ملک کا نام روشن کریں۔

واضح رہے کہ پنجاب کے شہر گوجرانوانہ اور لاہور سے باہمت باکسرز کو چنا گیا ہے، جو ملک میں شروع ہونے والی سپر باکسنگ لیگ میں ایکشن میں نظر آئیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں