The news is by your side.

Advertisement

سپراسٹار سلمان خان کو بھی اپنا تعارف کرانا پڑا مگر کس سے؟

ریاض میں ہونے والی ایک تقریب میں بھارتی فلم انڈسٹری کے سپراسٹار سلمان خان نے بالی ووڈ اداکار جان ٹریولٹا سے اپنا تعارف کرایا۔

کوئی تصور کرے گا کہ دنیا بھر میں مشہور بھارتی فلم انڈسٹری کے نامور اداکار سلمان خان کو بھی کسی کو اپنا تعارف کرانے کی ضرورت پیش آسکتی ہے تو حال ہی میں ایسا ہوا ہے۔

سعودی عرب کے دارالحکومت ریاض میں ہونے والی ایک تقریب میں بھارتی اداکار کو ہالی ووڈ میں اپنے ہم پیشہ جان ٹریولٹا کو اپنا تعارف کرانا پڑگیا۔

ایک کلپ سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہورہا ہے جس میں سلمان خان بالی ووڈ اداکار جان ٹریولٹا کو اپنا تعارف کراتے ہوئے کہتے ہیں کہ ’’میں سلمان خان ہوں۔‘‘

یہ ویڈیو ریاض میں ہونے والی ایک تقریب میں بنائی گئی جس میں سلمان خان اداکار جان ٹریولٹا سے اپنا تعارف کراتے ہوئے کہتے ہیں کہ میں بھارتی فلم انڈسٹری میں کام کرتا ہوں اور میرا نام سلمان خان ہے۔


ٹوئٹر پر ایک صارف نے اس تقریب کی ایک تصویر بھی شیئر کی ہے جس میں وہ دونوں اداکار ایک دوسرے کے ساتھ بیٹھے دکھائی دے رہے ہیں۔

صارفین ویڈیو پر مختلف دلچسپ تبصرے کررہے ہیں۔

!مزید پڑھیں: سلمان خان نے پایا سعودی عرب سے اہم اعزاز 

مذکورہ تقریب سعودی عرب کی انٹرٹینمنٹ اتھارٹی کی جانب سے منعقد کی گئی تھی جس میں سلمان خان کو سال کی سب سے متاثر کن شخصیت جب کہ جان ٹریولٹا کو لائف ٹائم ایچوئمنٹ ایوارڈ سے نوازا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں