loans غربت کاخاتمہ : چارلاکھ سے زائد خاندانوں کو بلاسود قرضوں کی فراہمی
The news is by your side.

Advertisement

غربت کاخاتمہ : چارلاکھ سے زائد خاندانوں کو بلاسود قرضوں کی فراہمی

اسلام آباد : پاکستان میں غربت کے خاتمے کے حوالے سے شروع کیے جانے والے پروگرام میں اب تک چار لاکھ9 ہزار805 خاندانوں کو بلا سود قرضے دیئے گئے،  فاٹا سمیت پورے ملک میں بلاسود قرضوں کی فراہمی عمل میں لائی گئی۔

تفصیلات کے مطابق اسلام آباد میں وزیر اعظم شاھد خاقان عباسی کی زیرصدارت بلاسود قرضوں کی فراہمی سے متعلق اجلاس کا انعقاد کیا گیا۔

اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے وزیراعظم نے کہا کہ ملک سےغربت کا خاتمہ حکومت کی اولین ترجیح ہے،اس مقصد کیلئےہر ممکن وسائل بروئے کارلائے جا رہے ہیں، انہوں نے کہا کہ حکومت قرض اسکیم کادائرہ بڑھانے کے لئے ہرممکن کوشش جاری رکھے گی۔

اجلاس میں وزیراعظم کو بلاسود قرضوں کی فراہمی سے متعلق بریفنگ دی گئی جس میں بتایا گیا کہ فاٹاسمیت پورے ملک میں بلاسود قرضوں کی فراہمی کی گئی، اب تک4لاکھ9ہزار805خاندانوں کو قرضےدیئےگئے، قرضوں کی مدمیں اب تک 9ارب70کروڑ روپے دیئے جا چکے ہیں۔

بریفنگ میں بتایا گیا کہ غربت کے خاتمے کے لئےاس پروگرام کو عالمی سطح پر پذیرائی ملی جبکہ قرضوں کی ریکوری کی شرح بھی 99فیصد سے زائد ہے، وزیر اعظم نے بلاسود قرضوں کی فراہمی کے پروگرام میں پیشرفت پر اطمینان کا اظہار کیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں