site
stats
پاکستان

سپریم کورٹ بارانتخابات: عاصمہ جہانگیرکے حمایت یافتہ پیرکلیم احمد صدرمنتخب

اسلام آباد : سپریم کورٹ بار کے سالانہ انتخابات میں عاصمہ جہانگیر کے حمایت یافتہ پیر کلیم احمد خورشید صدر اور صفدر حسین تارڑ سیکرٹری منتخب ہو گئے۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ بار ایسوسی ایشن کے سالانہ انتخابات کے نتائج کے مطابق پیر کلیم خورشید نومنتخب صدر اور صفدر حسین تارڑ نومنتخب سیکرٹری قرار پائے ہیں۔

انتخابات میں عاصمہ جہانگیر گروپ کے کلیم خورشید اور حامد خان گروپ کے عبدالرحمن انصاری کے درمیان مقابلہ تھا، ووٹوں کی گنتی کے بعد پیر کلیم احمد خورشید نے گیارہ سو پینتالیس ووٹ حاصل کئے جبکہ ان کے مد مقابل حافظ عبدالرحمٰن انصاری ایک ہزار باسٹھ ووٹ حاصل کر پائے۔

سیکرٹری کی نشست پر صفدر تارڑ نے ایک ہزار اٹھانوے ووٹ حاصل کر کے برتری حاصل کی جبکہ ان کے مد مقابل امیدوار میاں اسلم چھ سو اڑتیس ووٹ حاصل کر کے دوسرے نمبر پر رہے۔

قمرالزمان قریشی پنجاب سے نائب صدر کی نشست جیت گئے، انتخابی نتائج کا اعلان ہوتے ہی جیتنے والے عہدیداروں کے حامیوں نے خوب جشن منایا، نو مبتخب عہدیداروں کو پھولوں کے ہار پہنانے گئے اور مٹھائیاں تقسیم کی گئیں۔

اس موقع پراظہار خیال کرتے ہوئے نو منتخب صدر پیر کلیم احمد خورشید کا کہنا تھا کہ وہ وکلاء سے کئے وعدوں کو پورا کریں گے اور ان کے حقوق کا تحفظ کریں گے۔

انہوں نے کہا کہ آئین اور قانون کی بالا دستی کے لئے ہمیشہ جدوجہد کی اور آئندہ بھی کرتے رہیں گے، قبل ازیں سپریم کورٹ میں پولنگ کا عمل صبح نو بجے شروع ہوا جو شام پانچ بجے تک کسی وقفہ کے بغیر جاری رہا۔

چاروں صوبوں کے نائب صدورکی نشست پر8امیدواروں میں مقابلہ تھا جبکہ چاروں صوبوں سے ایگزیکٹو ممبران کی نشست پر27امیدوارمیدان میں تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top