The news is by your side.

Advertisement

سپریم کورٹ میں جعلی بینک اکاؤنٹس کیس کی سماعت31 دسمبرکو ہوگی

اسلام آباد : سپریم کورٹ میں جعلی بینک اکاؤنٹس کیس کی سماعت 31 دسمبر کو ہوگی جس کے لیے آصف علی زرداری، فریال تالپور سمیت دیگر افراد کو نوٹس جاری کردیے گئے۔

تفصیلات کے مطابق سپریم کورٹ نے جعلی بینک اکاؤنٹس کیس میں سربراہ جے آئی ٹی، اے جی، پراسیکیوٹر جنرل نیب، آئی جی سندھ کو نوٹس جاری کردیے۔

عدالت عظمیٰ کی جانب سے سابق صدر آصف علی زرداری، ان کی ہمشیرہ فریال تالپور، انور مجید، نمر مجید کو بھی 31 دسمبر کو ہونے والی کیس کی سماعت کے لیے نوٹس جاری کردیے گئے۔

جعلی اکاؤنٹس کیس: آصف زرداری سمیت 172 افراد کے بیرونِ ملک سفر پر پابندی

سابق صدر آصف علی زرداری اور بلاول بھٹو سمیت متعدد پی پی رہنماؤں کے نام جعلی اکاؤنٹس کیس میں ای سی ایل میں ڈال دیے گئے ہیں۔

حکومت کا آصف علی زرداری کا نام ای سی ایل میں ڈالنے کا فیصلہ

یاد رہے کہ گزشتہ روز وفاقی وزیر اطلاعات فواد چوہدری نے پریس کانفرنس کرتے ہوئے کہا تھا کہ جعلی اکاؤنٹس کیس میں جے آئی ٹی کے نامزد 172 لوگوں کے نام ای سی ایل میں ڈالے جائیں گے، جو لوگ کہتے تھے کہ وہ جے آئی ٹی کو سنجیدہ نہیں لیتے اب سنجیدہ لیں گے۔

فواد چوہدری کا کہنا تھا کہ احتساب کا عمل بلا امتیاز اور بلا تفریق جاری رہے گا۔ منی لانڈرنگ کے لیے عوامی عہدوں کا استعمال کیا گیا۔ آصف زداری کو معلوم ہوجائے گا یہ پرانا پاکستان نہیں ہے، ایک ایک روپے کا حساب لیا جائے گا، احتساب کا عمل چلتا رہے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں