The news is by your side.

Advertisement

سپریم کورٹ نے شیشہ درآمد کرنے پر پابندی عائد کردی

اسلام آباد: شیشہ کیفے پر پابندی کے باوجود حکومت شیشہ کیوں درآمد کر رہی ہے؟سپریم کورٹ نے جواب طلب کرلیا۔

تفصیالت کے مطابق گزشتہ سال نومبر میں سپریم کورٹ نے شیشہ کیفے کے خلاف کریک ڈاؤن کا حکم صادر کیا تھا جس پہ عمل کرتے ہوئے کراچی میں ڈیفینس ہاؤسنگ سوسائیٹی کے ایڈمنسٹریٹر نے 800 شیشہ حقوں کو روڈرولر کی مدد سے تباہ کر دیا گیا تھا،تاہم دیگرعلاقوں میں اس فیصلے پہ عمل درآمد نہیں ہو سکا تھا۔

سپریم کورٹ نے اپنے گذشتہ فیصلے میں مزید کہا تھا کہ شیشہ کیفے شیشہ کے ساتھ ساتھ دیگرنشہ آور چیزیں بھی بیچتے ہیں۔ جس سے نوجوان نسل تباہی کے دہانے پر پہنچ چکی ہےلیکن ضلعی انتظامیہ اس کے روک تھام میں سنجیدہ نظر نہیں آتے۔

تفصیلات کے مطابق آج سپریم کورٹ نے تمام صوبائی ایڈوکیٹ جنرلز سے شیشہ پر پابندی عائد کرنے کے فیصلے پر عمل درآمد کرانے کی رپورٹ طلب کی۔ حکومتی کارکردگی پر عدم اطمینان کا اظہار کرتے ہوئے سپریم کورٹ نے پوچھا کہ حکومت شیشہ کیوں در آمد کررہی ہے جبکہ شیشہ کیفے پر پابندی ہے؟

صوبائی ایڈوکیٹ جنرلز کی جانب سے ناکافی دلائل دینے پرعدالت نے برہمی کا اظہار کرتے ہوئے شیشہ کی درآمد پر پابندی عائد کرنے کا حکم صادر کردیا۔عدالت نے تمام صوبائ ایڈوکیٹ جنرلز کو انسداد تمباکو نوشی قانون پر سختی سے عمل در آمد کرا نے کی بھی ہدایات جاری کیں۔اورمفصل رپورٹ جمع کرانے کاحکم دیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں