The news is by your side.

Advertisement

بھارت نے سرجیکل اسٹرائیک نہیں سرحد پار شیلنگ کی ہے،ملیحہ لودھی

نیویارک :اقوام متحدہ میں پاکستانی مندوب ملیحہ لودھی نے کہا ہے کہ کوئی سرجیکل اسٹرائیک نہیں ہوئی ہے۔بھارت کی جانب سے سرحدپارشیلنگ کی گئی ہے۔

اقوام متحدہ میں پاکستان کی مندوب نے غیر ملکی ٹی وی کو انٹرویو دیتے ہوئے کہا کہ بھارت مقبوضہ کشمیر میں جنگی جرائم سے دنیا کی توجہ ہٹانا چاہتاہے۔ہم نے دراندازی کرنے والے ایک بھارتی فوجی کو بھی پکڑا ہے۔

ڈاکٹر ملیحہ لودھی کا کہنا تھاکہ 2پڑوسی ایٹمی ریاستوں کو ذمہ داری کا مظاہرہ اور مذاکرات سے مسائل حل کرنے چاہیے۔اقوام متحدہ کے سینئر اہلکاروں سے ملاقات کرکے صورتحال سے آگاہ کروں گی۔

مزید پڑھیں: بھارتی ہائی کمشنر کی دفتر خارجہ طلبی، فائرنگ پر احتجاج

انہوں نے کہا کہ عالمی برادری بھارت کو کسی بھی جارحیت سے باز رکھے۔بھارت نے جارحیت جاری رکھی تو تمام تر صلاحیتوں کے ساتھ جواب دینے کے لیے تیار ہیں۔

مزید پڑھیں:پاکستانی فوج کی فائرنگ سے آٹھ بھارتی فوجی ہلاک

یاد رہے کہ گزشتہ روز لائن آف کنٹرول پر پاکستانی فوج کی جوابی فائرنگ سے 7 تا 8 بھارتی فوجیوں کے مارے گئے جن کی لاشیں اب تک بھارتی فوجیوں کی جانب سے اٹھائی نہیں گئیں۔

مزید پڑھیں:بھارتی فائرنگ سرجیکل اسٹرائیک نہیں‌ لفاظی ہے، خواجہ آصف

واضح رہے کہ گزشتہ روز وزیر دفاع خواجہ آصف نےاے آر وائی نیوز کے پروگرام آف دی ریکارڈ میں میزبان کاشف عباسی سے ٹیلی فونک بات کرتے ہوئے کہا تھا کہ بھارت نے لائن آف کنٹرول کی خلاف وزری ضرور کی ہے لیکن یہ سرجیکل اسٹرائیک نہیں ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں