The news is by your side.

Advertisement

گریٹر اقبال پارک کیس : عائشہ اکرم کے بیان پر ایک ملزم کو رہائی مل گئی

لاہور : سیشن کورٹ لاہور نے گریٹر اقبال پارک کیس میں متاثرہ خاتون عائشہ اکرام کے بیان پر ایک ملزم کو ضمانت پر رہا کرنے کا حکم دے دیا-

تفصیلات کے مطابق لاہور کی سیشن عدالت میں گریٹر اقبال پارک کیس میں گرفتار ملزم افتخار احمد کی درخواست ضمانت پر سماعت ہوئی ، متاثرہ خاتون عدالت پہنچیں اور عدالت کے روبرو ملزم کے حق میں بیان دے دیا۔

متاثرہ خاتون نے کہا ملزم افتخار احمد میرا ملزم نہیں ہے،ملزم کو ضمانت پر رہا کیا جائے مجھے اعتراض نہیں ہے، عدالت نے خاتون کے بیان کے بعد ملزم کی ضمانت منظور کرتے ہوئے اسے ایک لاکھ روپے مچلکے جمع کروانے کا حکم دے دیا۔

یاد رہے چند روز قبل گریٹر اقبال پارک ہراسگی کیس میں متاثرہ خاتون عائشہ نے بیان ریکارڈ کرایا تھا ، متاثرہ خاتون نے ایف آئی اے کو بیان میں کہا تھا کہ ریمبو نے منگیتر کے ساتھ بنائی گئی ویڈیو پر بلیک میل کیا، ریمبو نے خان بابا کے ساتھ مل کر بلیک میل کیا۔

عائشہ کا کہنا تھا کہ خان بابا واہ کینٹ ٹیکسلاکا رہائشی اورانایہ کے نام سے سوشل میڈیا اکاؤنٹ بنارکھاہے، ملزم ریمبو 10 لاکھ روپے بلیک میل کرکے لے چکا ہے۔

ایف آئی اے ذرائع نے کہا ہے کہ عائشہ ایف آئی اے کو بلیک میلنگ سے متعلق ثبوت نہ دےسکی جبکہ 10 لاکھ سے متعلق بھی کوئی ثبوت تاحال نہیں دیا گیا۔

خیال رہے 14 اگست کے روز مینار پاکستان پر عائشہ اکرم کو وہاں موجود 400 افراد کی جانب سے تشدد اور جنسی حملے کا نشانہ بنایا گیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں