The news is by your side.

Advertisement

ماں بیٹی سے زیادتی سے کرنے والا رکشہ ڈرائیور اور اس کا ساتھی گرفتار

لاہور : پولیس نے چوہنگ میں ماں بیٹی سے زیادتی کے واقعے میں ملوث رکشہ ڈرائیور اور اس کے ساتھی کو گرفتار کرلیا ہے ، دونوں ملزمان ریکاڈ یافتہ ہیں اور انکے خلاف متعدد مقدمات درج ہیں۔

تفصیلات کے مطابق چوہنگ میں ماں بیٹی سےزیادتی کے واقعے میں ملوث دونوں ملزمان کو گرفتار کرلیا گیا ، ڈی آئی جی انویسٹی گیشن شارق جمال کا کہنا ہے کہ دوسرا ملزم منصب بھی ریکارڈ یافتہ ہے اور اس کے خلاف متعدد مقدمات درج ہیں۔

پولیس کا کہنا ہے کہ رکشہ ڈرائیور کا ساتھی عمر بھی ریکارڈیافتہ نکلا ، ملزم عمرکیخلاف تھانہ نواب ٹاؤن،حویلی لکھا میں زیادتی کےمقدمات درج ہیں ، ملزمان کاتعلق پاکپتن اور ساہیوال سے ہے۔

گرفتارملزم عمر کو کل عدالت میں پیش کیاجائےگا، جہاں ملزم کوشناخت پریڈکیلئےجیل بھجوانےکی استدعاکی جائے گی۔

آئی جی پنجاب کا کہنا ہے کہ مقدمےمیں گینگ ریپ،دہشتگردی سمیت دیگرسنگین دفعات شامل کی گئیں ہیں، گذشتہ شب 15پراطلاع ملتےہی پولیس جائے وقوعہ پر پہنچیں اور فوری کارروائی عمل میں لائی ، فارنزک ٹیم نےشواہداکٹھے کرلیے ہیں جبکہ متاثرہ خواتین کا میڈیکل بھی کروالیا گیا ہے۔

آئی جی پنجاب نے کہا ملوث ملزمان کوسزا دلوانےمیں پولیس کوئی کسر نہیں اٹھا رکھےگی۔

دوسری جانب چائلڈپروٹیکشن بیورو نے چوہنگ میں وہاڑی کی رہائشی ماں بیٹی سےمبینہ زیادتی کانوٹس لے لیا ہے، چیئرپرسن سارہ احمد کا کہنا ہے کہ ماں اور 15سالہ بیٹی سےمبینہ زیادتی افسوسناک ہے، چائلڈ پروٹیکشن ٹیم متاثرہ فیملی سے رابطہ کرے گی اور پولیس کی جانب سےتمام ملزمان کوجلدگرفتارکرلیاجائےگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں