سوئٹزرلینڈ: سیلفی کا جنون دو سیاحوں کی جان لے گیا Switzerland: Selfie
The news is by your side.

Advertisement

سوئٹزرلینڈ: سیلفی کا جنون دو سیاحوں کی جان لے گیا

برن: سوئٹزرلینڈ میں سیلفی کا جنون برطانوی اور آسٹریلوی سیاح کی جان لے گیا، برطانوی اور آسٹریلوی سیاح 90 میٹر اونچی دیوار سے گر کر ہلاک ہوگئے۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق واقعہ سوئٹزرلینڈ کے ساحلی شہر لشبونہ کے قریب پیش آیا، چالیس سالہ برطانوی سیاح اور تیس سالہ آسٹریلوی خاتون نے ایک خاکروب سے کہا کہ وہ ان کی سیلفی بنائے جبکہ وہ دونوں نوے فٹ بلند دیوار پر چڑھ گئے۔

بظاہر ایسا لگتا ہے کہ سیلفی کے دوران ان میں سے ایک کا پاؤں پھسلا تو اس کو بچانے کی کوشش میں دونوں اونچی دیوار سے گر کر ہلاک ہوگئے

سربراہ ریسکیو ٹیم

ساحلی شہر کی ریسکیو ٹیم کے سربراہ نے بتایا کہ بظاہر ایسا لگتا ہے کہ سیلفی کے دوران ان میں سے ایک کا پاؤں پھسلا تو اس کو بچانے کی کوشش میں دونوں اونچی دیوار سے گر کر ہلاک ہوگئے۔

ایک اطلاعات کے مطابق ایسا بھی ہوسکتا ہے کہ وہ دونوں خود سیلفی بنا رہے تھے کہ موبائل ہاتھ سے گرا اور وہ اسے پکڑنے کی کوشش میں نیچے آگرے اور ہلاک ہوگئے۔

خیال رہے کہ حالیہ برسوں میں سیلفی کے جنون نے ایسے کئی المناک حادثات کو جنم دیا ہے، سیلفی کے شوقین بلند عمارتوں، پہاڑوں سے گرنے یا پانی میں ڈوب کر ہلاک ہوچکے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں