The news is by your side.

Advertisement

ٹیکس ایمنسٹی اسکیم کےتحت اب تک 50 ارب روپے وصول ہوئے‘ علی ظفر

اسلام آباد: نگراں وزیراطلاعات سید علی ظفرکا کہنا ہے کہ ٹیکس ایمنسٹی اسکیم کے تحت اب تک 50 ارب روپے وصول ہوئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق نگراں وزیراطلاعات ونشریات سید علی ظفر نے ایک انٹرویو میں کہا کہ ایمنسٹی اسکیم کا مقصد پاکستانی شہریوں کو غیراعلانیہ اثاثوں کو دستاویزی شکل دینا ہے۔

انٹرویو کے دوران پٹرولیم مصنوعات سے متعلق سوال پر انہوں نےکہا کہ پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ عالمی منڈی میں اضافے کو مدنطررکھ کرکیا گیا ہے۔

افغان پناہ گزینوں کے پاکستان میں قیام سے متعلق سوال پر نگراں وزیراطلاعات نے کہا کہ اس میں مزید 3 ماہ کی توسیع کی گئی ہے۔

سید علی ظفر نے انٹرویو میں کہا کہ دنیا کو دہشت گردی کے خلاف جنگ میں پاکستان کی جانب سے دی گئی قربانیوں کا اعتراف کرنا چاہیے۔

نگراں وزیراطلاعات نے گرے لسٹ سے متعلق کہا کہ پاکستان کو گرے لسٹ سے باہرنکلنے کے لیے فنانشل ایکشن ٹاسک فورس کی طرف سے دیے گئے 26 نکات پرعملدرآمد کی کوشش کرے گا۔

انہوں نے الیکشن 2018 کے حوالے سے کہا کہ آزادانہ اور شفاف انتخابات کا انعقاد یقینی بنانے کے لیے ہرممکن اقدامات کیے جا رہے ہیں اور بین الاقوامی مبصرین کو پاکستان میں انتخابی عمل کی نگرانی کی مکمل آزادی ہوگی۔

نگراں حکومت نے ایمنسٹی اسکیم میں ایک ماہ کی توسیع کردی

خیال رہے کہ نگراں حکومت کی جانب سے ٹیکس ایمنسٹی اسکیم میں ایک ماہ کے لیے توسیع سے متعلق صدرممنون حسین کوسمری ارسال کی گئی تھی جس پرانہوں نے دستخط کردیے تھے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں